شایعه: احتمال دارد بازی Sekiro: Shadows Die Twice روی سرویس گیم ‌پس یا پلی استیشن پلاس عرضه شود

در ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ , 00:20:22
بازی Sekiro Shadows Die Twice

طبق شایعات اخیر امکان عرضه‌ی بازی اکشن – ماجراجویی Sekiro: Shadows Die Twice روی سرویس‌های اشتراکی گیم ‌پس یا پلی استیشن پلاس وجود دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

بازی “سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند” یکی از بهترین بازی‌های  است که در سال های اخیر منتشر شده است و علاوه بر تحسین منتقدان توانست فروش موفقی نیز داشته باشد. اگر تا حالا شانش تجربه‌ی این بازی را نداشته‌اید و حالا قصد خرید آن را دارید، ممکن است بخواهید در این باره تجدید نظر کنید.

شپشال اد یکی از اینسایدر‌های صنعت بازی‌هایی ویدیویی، اخیراً در پست توییتر خود اعلام کرده که احتمال دارد بازی سکیرو بصورت یک عنوان رایگان برای سرویس گیم‌پس یا پلی استیشن پلاس عرضه شود.

وی خیلی وارد جزییات (برای مثال اینکه این بازی برای کدام سرویس عرضه می‌شود) نشد اما اظهار کرد که اگر بازیکنان قصد دارند بازی را در دو ماه آینده خریداری کنند شاید بهتر باشد که دست نگه دارند. شپشال اد قبل از این به درستی پیش‌بینی کرده بود که بازی Final Fantasy 7 Remake یکی از عناوین رایگانی است که در ماه مارس برای مشترکان پلی استیشن پلاس عرضه می‌شود، با توجه به سابقه خوب این اینسایدر می‌توان احتمال داد که این شایعه صحت داشته باشد.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

شرکت‌های مایکروسافت و سونی، هر دو در اواخر سال تمرکز خود را به طور شدیدی روی سرویس‌های اشتراکی خود گذاشته‌اند. ایکس ‌باکس گیم‌ پس اکنون اولویت اصلی شرکت مایکروسافت است. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که علاوه بر بازی‌های بتسدا که اخیراً به این سرویس اضافه شده‌اند، بسیاری از بازی‌های دیگر این شرکت در آینده به طور انحصاری برای سرویس گیم‌ پس عرضه خواهد شد.

در همین حال اعلام شد که بازی Outriders برای سرویس گیم پس در اولین روز انتشار خود عرضه خواهد شد. شرکت سونی نیز اخیراً تمرکز خود روی پلی استیشن پلاس افزایش داده است. بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Destruction AllStars از عناوین مهمی بودند که در طول چند ماه گذشته برای این سرویس عرضه شده‌اند. بازی Oddworld: Soulstorm نیز از زمان انتشار خود برای یک ماه روی این سرویس بطور رایگان در دسترس خواهد بود و سونی اعلام کرده که قصد دارد در آینده بازی‌های بیشتری را بطور رایگان روی این سرویس منتشر کند.

آپدیت جدیدی بازی Sekiro Shadows Die Twice چند حالت جدید را به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Sekiro Shadows Die Twice که چندی پیش معرفی شده‌ بود، طی چند روز آتی در دسترس قرار می‌گیرد. این آپدیت رایگان چندین حالت جدید را به بازی می‌افزاید. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.پس از اینکه یک آپدیت نسبتا حجیم و بزر برای بازی Sekiro Shadows Die Twice در ماه جولای معرفی شد، سازندگان این عنوان در استدیو «From Software» در سکوت کام خبری فرو رفتند و از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کردند. امروز اکانت رسمی پلی استیشن در توئیتر اعلام کرد این آپدیت از روز چهارشنبه هفته جاری (۲۶ام اکتبر) در دسترس قرار می‌گیرد.

این آپدیت که به صورت رایگان عرضه می‌شود، چندین ویژگی و حالت جدید را به بازی اضافه می‌کند. آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند هستند بار دیگر به مبارزه باس فایت‌هایی که پیشتر شکست داده‌اند بروند، به لطف این آپدیت این امکان برای آن‌ها فراهم می‌شود.

سازندگان همچنین خبر از عرضه یک حالت جدید برای برقراری ارتباط میان جامعه مخاطبان بازی دادند. در این حالت جدید هر بازیکن می‌تواند یک ویدیو حداکثر ۲۰ ثانیه‌ای را از گیم‌پلی خود ضبط کنند و با دیگر افراد جامعه مخاطبان به اشتراک بگذارند.

چندین زره و لباس جدید نیر به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان می‌توانند با تکمیل این چند حالت و چالش‌های جدید این لباس‌ها را برای خود بدست آورند.

جدیدترین ساخته From Software هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیرا شایعاتی مبنی بر عرضه Sekiro Shadows Die Twice برای پلتفرم‌های نسل نهم نیز شنیده می‌شود.

منبع : DualShockers


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر