تریلر جدید گیم‌پلی بازی Twelve Minutes منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ , 16:12:48
بازی Twelve Minutes

کانال IGN در یوتیوب ویدیو ۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Twelve Minutes را منتشر کرده که در آن کارگردان بازی اطلاعات تازه‌ای از بازی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. همراه دنیای بازی باشید.

پروژه مستقل و جنایی Twelve Minutes در زمان رونمایی به عنوان یک بازی خاص و تجربه هیجان انگیز توانست توجه مخاطب مایکروسافت را به خود جلب کند و با گذشت زمان و انتشار اطلاعات بیشتر از بازی، انتظار برای تجربه آن سخت‌تر و سخت‌تر شد.

این بازی قرار بود سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شود و به دنبال شیوع جهانی ویروس کرونا عرضه آن به اواخر سال میلادی جاری موکول شد. با نزدیک‌ شدن زمان عرضه بازی به تبع اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر می‌شود. به تازگی ویدویی ۶ دقیقه از گیم‌|لی بازی منتشر شده که در آن آقای Luis Antonio، نویسنده و کارگردان بازی توضیحاتی درباره مکانیزم حلقه‌های زمانی بازی، نحوه تاثیر تعامل بازیکن بر رویدادهای جهان بازی و ویژگی‌های پایه گیم‌پلی بازی ارائه کرد.

شما این ویدیو را از اینجا تماشا کنید

Twelve Minutes اواخر سال میلادی جاری برای Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

بازی Twelve Minutes مراحل پایانی توسعه را پشت سر می‌گذارد

تقریبا زمان زیادی از معرفی رسمی بازی Twelve Minutes می‌گذرد. این عنوان روایت محور حول ماجراهای مربوط به یک زوج و اسیر شدن آن‌ها در یک بازه زمانی ۱۲ دقیقه‌ای متمرکز است. به دلیل پیچیدگی‌های روند توسعه بازی و تیم بازیگران بازی متشکل از ستاره‌های هالیوودی، تاریخ انتشار آن به زمان نامعلومی موکول شد. ظاهرا اما زمان زیادی تا امکان تجربه بازی باقی نمانده‌است.

کارگردان بازی دوازده دقیقه، آقای لوئیس آنتونیو (Luis Antonio) در تازه‌ترین پست منتشر شده در وبسایت بازی توضیحات دقیق و نسبتا کاملی درباره روند توسعه این عنوان و مراحل باقی مانده تا پایان کار ارائه داده‌است که مطالعه آن برای افرادی که به توسعه بازی علاقه‌مند هستند، خالی از لطف نیست. به گفته آقای آنتونیو آن‌ها بزودی وارد فاز ضبط دیالوگ‌ها و موشن کپچر و انیمیشن‌های بازی می‌شوند و به محض اینکه کار روی این بخش پایان یابد، آن‌ها وارد فاز نهایی برای برنامه‌ریزی برای عرضه بازی و تعیین تاریخ انتشار می‌شوند.

بازی «۱۲ Minutes» در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و رایانه‌های شخص در دست توسعه است.

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes به سال ۲۰۲۱ موکول شد

چندی پیش عنوان داستان محور و دلهره آور Twelve Minutes برای عرضه روی پلتفرم‌های Xbox Series X ،Xbox Series S ،PS5 و رایانه‌های شخصی معرفی شد. اما کمپانی Annapurna Interactive به عنوان ناشر و استودیو Luis Antonio به عنوان تیم توسعه بازی چندان راجع به تاریخ عرضه بازی Twelve Minutes اظهار نظری نداشته‌اند. سال میلادی جاری به عنوان تاریخ عرضه این عنوان در روز معرفی اعلام شده بود. طبق اطلاعات به دست آمده از صفحه فروش بازی در استیم، تاریخ انتشار بازی به سال ۲۰۲۱ موکول شده‌است.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ اعلامیه رسمی از سوی ساندگان یا ناشر بازی منتشر نشده‌است اما، تاخیر در زمان عرضه بازی امری معقولی به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه کنسول‌های نسل نهم بازی‌های AAA زیادی را در بازه انتشار خود دریافت می‌کنند. به گفته سازندگان برای انتقال هر چه بهتر روایت داستان بازی از بازیگران بنامی نظیر James McAvoy ،Daisy Ridley و Willem Dafoe برای ایفای نقش شخصیت‌ها استفاده شده‌است.

داستان بازی Twelve Minutes ماجرای یک زوج را روایت می‌کند که یک تراژدی عمیق را پشت سر می‌گذارند. مرد کشته می‌شود و همسرش به جرم قتل او بازداشت می‌شود. بنا به اتفاقاتی مرد در یک حلقه زمانی گرفتار می‌شود و باید از این راز پرده بردارد و بی‌گناهی همسرش را اثبات کند. او تنها ۱۲ دقیقه فرصت دارد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر