مارک رافلو و کاترین کینر در فیلم The Adam Project با رایان رینولدز هم‌بازی می‌شوند

در ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ , 15:14:01
فیلم The Adam Project

به گزارش سایت هالیوود ریپورتر مارک رافلو و کاترین کینر در فیلم علمی – تخیلی The Adam Project با رایان رینولدز هم‌بازی می‌شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

نامزد جایزه اسکار و بازیگر نقش هالک، مارک رافلو (Spotlight, Foxcatcher, I Know This Much Is True) و نامزد جایزه اسکار اسکار کاترین کینر (Capote, Being Malkovich, An American Crime) در فیلم علمی – تخیلی The Adam Project به کارگردانی شان لوی حضور خواهند داشت. همچنین در این فیلم نامزده جایزه گولدن گلوب رایان رینولدز (Deadpool)، زوئی سالدانیا (Guardians of the Galaxy) و برنده‌ی جایزه گلدن گلوب جنیفر گارنر (Alias) به همراه واکر اسکوبل و الکس مالاری جونیور (Dark Matter) ایفای نقش خواهند کرد.

The Adam Projectدر فیلم ، رینولدز در نقش مردی ظاهر می‌شود که به گذشته سفر می کند تا از خود ۱۳ ساله‌اش کمک بگیرد. آنها باید به کمک هم پدر مرحوم خود را که هم اکنون با رینولدز هم سن است پیدا کنند و برای نجات آینده به اوضاع سر و سامان دهند.

رافلو در این فیلم در نقش پدر رینولدز که یک فیزیکدان نابغه است ظاهر می‌شود و کینر نقش شخصیت شرور فیلم، زنی که فناوری قدرتمندی را از رافلو دزدیده است را ایفا خواهد کرد. اسکوبل نقش شخصیت جوانتر رینولدز و مالاری نقش همکار و دست راست کینر را بازی خواهند کرد.

این پروژه دومین همکاری بین رینولدز و لوی است. این دو قبلاً نیز در فیلم کمدی اکشنFree Guy  که قرار است در آینده‌ای نزدیک به روی پرده‌ی سینما برود با هم کار کرده بودند. این فیلم با کارگردانی لوی (Stranger Things) و بر اساس فیلمنامه‌ای از جاناتان تروپر و دیوید الیسون ساخته خواهد شد. رینولدز و لوی از طریق استودیو‌های خود Maximum Effort و ۲۱Laps Entertainment و با کمک دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر در حال تهیه و تولید این فیلم اکشن – ماجراجویی برای کمپانی اسکای‌دنس هستند.

فیلم The Adam Project


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر