بازی Metro Exodus Complete Edition در ماه ژوئن برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ , 18:00:46
بازی Metro Exodus

استودیو ۴A Games اخیرا نسخه رایانه شخصی بازی Metro Exodus Complete Edition را منتشر کرد و حال مشخص شد در ماه ژوئن نسخه کنسولی نسل نهمی آن دردسترس قرار می‌گیرد. همراه دنیای بازی باشید.

همانطور که قبلا مشخص شده بود ، این ارتقا شامل روشنایی کامل Ray-Traced در طول بازی در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X ، کاهش بارگذاری چشمگیر بار ، بسته های بافت ۴K ، ویژگی های فضای تأخیر کنترلر و تأخیر در Xbox و پشتیبانی از عملکرد بازخورد لمسی در PlayStation کنترلر DualSense 5 این یک نسخه رایگان برای آن دسته از بازیکنانی است که قبلاً این بازی را در Xbox One و PlayStation 4 دارند و همچنین با تمام DLC های موجود در یک بسته در نسخه کامل در صورت موجود نبودن ، در دسترس خواهد بود.

در همین حال ، نسخه Metro Exodus Enhanced Edition که امروز در رایانه منتشر می شود شامل پیشرفت های گرافیکی مشابهی از جمله Advanced Ray Traced Reflections و پشتیبانی DLSS 2.0 در سخت افزار سازگار NVIDIA است. این نسخه بسیار بزرگ است ، در واقع به عنوان یک محصول جداگانه ارائه می شود و برای اجرای آن به GPU سازگار با Ray-Tracing احتیاج دارید ، اما اگر قبلاً این بازی را از طریق رایانه در اختیار داشته باشید ، همچنان آن را رایگان دریافت خواهید کرد.

می توانید در زیر تریلری را ببینید که ویژگی های جدید را به نمایش می گذارد. نسخه Metro Exodus Enhanced Edition امروز در رایانه به بازار عرضه می شود ، در حالی که نسخه های بعدی و Metro Exodus: Complete Edition در Xbox Series X | S و PlayStation 5 در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ عرضه می شوند.

 

 

4A Games, Metro Exodus, کنسول Xbox Series X

استودیو ۴A Games تاریخ عرضه نسخه Metro Exodus Enhanced Edition را اعلام کرد و ظاهرا این بازی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت عرضه خواهد شد. نسخه Enhanced Edition شانزدهم اردیبهشت روی فروشگاه‌های استیم، Epic Games Store ،GOG و Microsoft Store در دسترس قرار خواهد گرفت. دارندگان نسخه اصلی می‌توانند این ورژن را به رایگان دریافت کنند. این نسخه در مقایسه با نسخه اصلی از Ray Tracing و همچنین کیفیت بهتر بافت‌ها بهره می‌برد.

این بدان معناست که تمامی منابع نور موجو در بازی اکنون از رهگیری پرتو بهره می‌برند. مخاطبان برای نصب این نسخه نزدیک به ۸۰ گیگ فضای خالی احتیاج دارند. متاسفانه این نسخه در انحصار PC است و مخاطبان Google Stadia و Amazon Luna آن را دریافت نخواهند کرد.

نسخه نسل نهمی بازی Metro Exodus در دست توسعه قرار دارد

اثر مذکور بدون شک یکی از چشمگیرترین بازی هایی است که برای سخت افزاری نسل هشتم منتشر شده است، بنابراین واقعاً تعجبی ندارد که اکنون بازی برای PS5 و Xbox Series تأیید شده باشد.
در یک به‌روزرسانی در وبلاگ خود، استودیو ۴A Games تأیید کرد که نسخه نسل نهمی بازی Metro Exodus (یا همان نسل فعلی، همانطور که اکنون باید بگوییم) درحال توسعه است و در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. اگرچه آنها فعلاً قصد به‌اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتری را ندارند، اما تأیید کرده‌اند که بازیکنان می‌توانند انتظار نرخ فریم، وضوح بهتر و همچنین زمان بارگذاری سریعتر را داشته باشند.
به‌نظر می‌رسد استودیو ۴A Games باتوجه به این واقعیت که پشتیبانی از قابلیت Ray-Tracing در این بازی همیشه بسیار چشمگیر بوده است، از اضافه شدن این قابلیت به اثر مذکور در کنسول‌ها بسیار هیجان زده است. در همین حال، همچنین تأیید شده است که این بازی از به‌روزرسانی‌های رایگان پشتیبانی می‌کند ، بنابراین اگر Metro Exodus را در PS4 یا Xbox One دارید، ارتقا نسل بعدی را به صورت رایگان برای PS5 یا Xbox Series X / S دریافت خواهید کرد.
Metro Exodus در حال حاضر برای دارندگان PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر