عرضه‌ی کنسول PS5 و Xbox Series S/X نسبت به کنسول‌های نسل قبل خود موفق‌تر بوده است

در ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ , 21:09:01
کنسول PS5

کنسول PS5 موفق‌تر از PS4 و Xbox Series S/X موفق‌تر از Xbox one عمل کرده است. با دنیای بازی همراه باشید.

در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه کنسول‌های نسل جدید هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت بودیم. بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که این سیستم‌ها به دلیل شیوع مداوم COVID در سال ۲۰۲۰ موفق عمل نکنند، اما هر دو به میزان فروش خوبی دست یافتند. در حال حاضر هیچ آمار دقیقی وجود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد که آن‌ها موفق‌‌تر از کنسول‌های نسل قبل بوده‌اند.

آقای Christopher Dring از GameIndustry در طی مصاحبه‌ای در مورد فروش فوق‌العاده نینتندو سوئیچ در سال ۲۰۲۰ در انگلیس گفت که اشاره کرد PS5 و Xbox Series X / S از PS4 و Xbox One در سال ۲۰۱۳ فروش بیشتری داشته‌اند. متأسفانه، هیچ آماری برای مقایسه مستقیم داده نشده است.
فروش فوق‌العاده PS5 با توجه به موفقیت کنسول نسل قبل سونی عادی است‌ و در طرف دیگر مایکروسافت با سخت‌افزار قوی کنسول‌ نسل نهمی خود محبوبیت بیشتری به‌دست آورده است.

 

دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس در کنار کنسول PS5  اوایل ماه نوامبر راهی بازار شدند، براساس گزارش‌ها محصول سونی موفق شد فروش بهتری نسبت به کنسول مایکروسافت در اسپانیا داشته باشد. با دنیای بازی همراه باشید.

نوامبر برای مایکروسافت و سونی ماه بزرگی بود زیرا کنسول‌های نسل نهمی خود را در بازار جهان عرضه کردند. هر دو کنسول توانستند فروش خوبی برای شرکت‌های خود داشته باشند. اما به نظر می‌رسد در بازار اسپانیا شرکت ژاپنی توانسته به موفقیت بیشتری در فروش دست یابد.

به گزارش Vandal، پلی استیشن ۵ در بازار اسپانیا برای نسخه دیجیتال ۵۰۰۰ نسخه و ۳۸۰۰۰ واحد برای نسخه غیردیجیتال فروش داشت. ایکس باکس سری ایکس فروش ۱۰۵۰۰ واحدی و ایکس باک سری اس به فروش ۳۶۰۰ واحدی دست یافت.

سونی با کنسول PS5 بهترین فروش را نسبت به سایر کنسول‌های بازی خود داشته و فروش بیشتر بدست آورد. البته PSP بهترین کنسول دستی سونی در لانچ بود که فروش ۵۴ هزار دستگاهی به دست آورد.

این اطلاعات توسط وب سایت ResetERA بدست آمده که نشان می‌دهد ناشی از حقیقت است. به طور کلی سونی همیشه در اروپا فروش بهتری داشت و نسبت به مایکروسافت عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

منبع gamingbolt


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر