آمار فروش مجموعه Persona از مرز ۱۳ میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ , 14:20:54
مجموعه Persona

به گزارش کمپانی سگا مجموعه Persona از زمان عرضه اولین نسخه تا کنون بالغ بر ۱۳.۱ میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رفته‌است. ناشر مجموعه علت اصلی این موفقیت را عرضه نسخه‌های جدیدتر را در کشورهای غربی می‌داند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی ژاپانی سکپگا طبق سنت هر ساله خود، با نزیدک شدن پایان سال، گزارش نسبتا جامعی از آمار فروش عناوین مختلف در اختیار خود را ارائه می‌‎‌دهد. امسال نیز با آغاز شدن ماه دسامبر مراسم گزارش عملکرد سال ۲۰۲۰ میلادی را برگزار کرد. بر این اساس مجموعه Persona تا کنون بالغ بر ۱۳.۱ میلیون نسخه به فروش رفته‌است. این مجموعه از سال ۱۹۹۶ در حال توسعه است و نسخه‌های مختلف آن همواره هواداران فراوانی در کشور ژاپن جذب کرده‌اند. ناشر علت اصلی این آمار خیره‌کننده را موفقیت نسخه‌های اخیر مجموعه در غرب و عرضه نسخه چهارم مجموعه روی رایانه‌های شخصی می‌داند.

مجموعه «Shin Megami Tensei»، از دیگر مجموعه‌های موفق سگا، از زمان عرضه در سال ۱۹۹۲ تا کنون بالغ بر ۱۷.۴ میلیون نسخه به فروش رفته‌است. این آمار شامل تمام سی نسخه عرضه شده از مجموعه است. نسخه‌های رایگان مجموعه شامل این آمار نمی‌شوند. علی رغم تمام مشکلات پورت نسخه Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster روی کنسول نیتندو سوئیچ، بازی Shin Megami Tensei V برای این کنسول در دست توسعه است. این باز سال میلادی آینده در غرب عرضه خواهد شد.

سگا از عملکرد مجموعه پرسونا بسیار راضی است و قصد دارد بازی‌های جدید مجموعه را برای پلتفرم‌های دیگر نیز پورت کند و همچنین ریمستر نسخه‌های قدیمی‌تر را نیز روانه بازار کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر