جرج لوکاس دلیل فروش استودیوی لوکاس ‌فیلم را به دیزنی فاش کرد

در ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ , 02:34:37
جرج لوکاس

در طی یک مصاحبه جرج لوکاس دلیل فروش استودیوی خود را به شرکت دیزنی فاش کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

از زمانی که دنباله‌ی سه‌گانه جنگ ستارگان به داستان اسکای‌واکر با فیلم Rise of the Skywalker در سال ۲۰۱۹ خاتمه داد، بسیاری از طرفداران این سوال را داشتند که اگر خالق فرنچایز جنگ ستارگان، جورج لوکاس، آخرین سه‌گانه را خود کارگردانی می‌کرد، این فیلم چگونه از آب در می‌آمد، به ویژه وقتی که بسیاری از طرفداران این فرنچایز از عملکرد دیزنی در ساخت فیلم‌های بعدی که از نظر داستانی و رشد شخصیت ناامید کننده بودند، ناراضی بودند.

اما حالا، طرفداران به پاسخ سوال خود که چرا لوکاس تصمیم گرفت از کارگردانی جنگ ستارگان کناره‌گیری کند دست خواهند یافت. نویسنده و بنیان‌گذار آفریکا‌پرس‌، پاول دانکن در حساب توییتر خود بخشی از مصاحبه خود را با لوکاس برای نوشتن کتاب آینده‌ی خود در مورد این فرنچایز علمی تخیلی به اشتراک گذاشت، که در آن لوکاس به این سوال پاسخ داده می‌دهد.

جرج لوکاس

در طول مصاحبه، لوکاس در مورد تصمیم بزرگ خود در مورد فروش لوکاس فیلم به دیزنی صحبت کرد و اضهار کرد با اینکه فروش این فرنچایزی کاری بسیار دشوار بود، اما کار درستی بود تا وی بتواند روی زندگی شخصی خود تمرکز کند. وی درباره‌ی ساخت دومین سه گانه‌ی جنگ ستارگان گفت:

در آن زمانی که  ساخت سه‌گانه بعدی را شروع  کردم. با بازیگران صحبت کردم و داشتم آماده می‌شدم. و در همان زمان من و همسرم داشتیم صاحب یک دختر می‌شدیم. ساخت یک سه گانه ۱۰ سال طول می‌کشد و ساخت قسمت‌های ۱ تا ۳ از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ به طول انجامید.

اگر کنار نمی‌رفتم هنوز داشتم روی قسمت نهم کار می کردم! در سال ۲۰۱۲، من ۶۹ ساله بودم. و سوال اصلی این بود که آیا من می خواهم این کار را تا بقیه عمر ادامه دهم؟ آیا می خواهم دوباره تمامی این سختی‎ها را تجربه کنم؟ سرانجام، ترجیح دادم که دخترم را بزرگ کنم و مدتی از زندگی لذت ببرم.

لوکاس در ادامه افزود:

من نمی توانستم لوکاس فیلم را بفروشم و اداره استودیو را به کسی محول کنم، اما این به معنای بازنشسته شدن نیست. در زمان ساخت فیلم‌های The Empire Strikes Back و  Return of the Jedi سعی کردم از  وسط راه کنار بروم اما نتوانستم. من هر روز آنجا بودم. حتی اگر افرادی که این کارهای بزرگ را انجام می‌دادند از دوستان من بودن ، مثل این نبود که خودم این کار را انجام دهم. مثل به یکباره حذف شدن بود. من می‌دانستم که ادامه‌ی این کار احتمالاً دیگر سودی ندارد و اگر این کار را ادامه دهم در نهایت ناامید خواهم شد.

من یکی از آن آدم‌هایی هستم که هر چیزی کوچکی را باید مدیریت کنند و نمی‌توانم این عادت را ترک کنم. بنابراین فهمیدم که از این کار چشم پوشی کنم و از آنچه داشتم لذت ببرم و دخترم را بزرگ کنم. همچنین، می‌خواستم یک موزه بسازم، که همیشه آرزوی آن را داشتم ، بنابراین فکر می‌کردم، اگر اکنون این کار را نکنم، دیگر هرگز نمی‌توانم آن کار را انجام دهم.

لوکاس همچنین گمانه‌زنی های طرفداران در مورد خسته شدن او از این فرنچایز رد کرد و به این واقعیت اعتراف کرد که کنار گذاشتن آثارش برای او کار آسانی نبوده و قصد داشته کمی در فرآیند خلاقیت دیزنی سهیم باشد. لوکاس در این باره گفت:

من ۴۰ سال از زندگی خود را صرف خلق جنگ ستارگان کردم و کنار گذاشتن آن برایم بسیار دردناک بود. اما این کار درستی بود.

من فکر ‌می‌کردم که در مورد ساخت سه‌گانه‌ بعدی هنوز جای بیشتری برای صحبت دارم زیرا من قبلاً کار بر روی آنها را شروع کرده بودم، اما آنها تصمیم گرفتند که می خواهند کار دیگری انجام دهند. کارها همیشه آنطور که می خواهید پیش نمی‌رود. این بخشی از زندگی است.

در سال ۲۰۱۲، شرکت دیزنی رسماً با بیش از ۴ میلیارد دلار استودیوی لوکاس‌ فیلم را به عنوان زیرمجموعه خود خریداری کرد و از آن زمان، آنها کنترل و امتیاز کامل فرنچایز جنگ ستارگان را در اختیار دارند. علیرغم کسب درآمد ناخالص بیش از ۴ میلیارد دلار در گیشه، دنباله‌ی سه‌گانه مورد استقبال خوب طرفداران قرار نگرفت. با این حال، به دلیل موفقیت اخیر مجموعه The Mandalorian روند این موفقیت شتاب بیشتری پیدا کرده است.

جرج لوکاس


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر