فیلم کوتاه Us Again به همراه انیمیشن Raya and the Last Dragon نمایش داده خواهد شد

در ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ , 02:20:11
Us Again

انیمیشمن کوتاه Us Again در ۵ مارس به همراه فیلم  Raya and the Last Dragon در سینما و در ماه ژوئن در شبکه دیزنی پلاس نمایش داده خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

این فیلم اولین انیمیشن کوتاه از دیزنی پس از ۵ سال با کارگردانی زک پریش است. درست مثل دیگر فیلم‌های کوتاه دیزنی، فیلم  Us Again شامل صحنه‌هایی الهام بخش از رقص، موسیقی، داستان سرایی احساسی است. این این اولین فیلم جدید استودیوی انیمیشن دیزنی از زمان انتشار فیلم کوتاه Inner Workings در سال ۲۰۱۶ است که همراه با فیلن Moana به نمایش درآمد.پپ

پریش یکی از انیماتور‌های قدیمی دیزنی با ۱۱ سال سابقه است که به عنوان رئیس انیمیشن فیلم Big Hero 6 و کارگردان فیلم کوتاه Puddles در این استودیو فعالیت داشته است. طراحان رقص مطرح، کیون و ماری مادرید نیز در ساخت این فیلم با پریش همکاری دارند.

این فیلم توسط برد سیمونسن (Big Hero 6، Zootopia ، Ralph Breaks the Internet) تهیه و تولید شده و جنیفر لی، مدیر ارشد خلاقیت استودیوی انیمیشن والت دیزنی مدیریت تولید آن را بر عهده دارد.

Us Again

پریش در مورد همکاری خود با کیون و ماری گفت:

همکاری با کیون و ماری عنصر اصلی در ساخت این فیلم بود. از همان ابتدا، می‌دانستم که می خواهم این فیلم موسیقی محور باشد. و احساس کردم رقص یک زبان جهانی است که می تواند به هر فرهنگی ترجمه شود.

وی در ادامه افزود:

من سبک رقص آنها را دوست داشتم و احساس کردم برای یک فیلم انیمیشن ساخته شده است و این ارتباط واقعی، صادقانه و طبیعی بین آنها وجود دارد، زیرا آنها در زندگی واقعی خود نیز یک زوج متاهل هستند. خود داستان از زندگی پدربزرگ و مادربزرگم ، که به صورت‌های مختلف با دوران پیری روبرو شدند و محدودیت‌های جسمی خودم در ورزش که ناشی از پیر شدن و آسیب دیدگی است، الهام گرفته شده است. من شروع به این فکر کردم که یک فرد با تغییر اوضاع و پیر شدن چگونه متفاوت به زندگی نگاه می‌کند.

داستان فیلم Us Again در شهری پر جنب و جوش رخ می‌دهد که با ریتم و رقص در تپش است. در این فیلم یک مرد مسن و همسرش که هنوز قلبی جوان دارد شور و شوق جوانی خود را برای زندگی با یکدیگر در یک شب جادویی زنده می‌کنند.

شرکت دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های آینده‌ی خود را بروزرسانی کرد

شرکت دیزنی تاریخ اکران تعدادی از فیلم‌های خود را بروزرسانی کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت دیزنی

تاریخ نمایش جدید فیلم‌های شرکت دیزنی به شرح زیر است:

  • Black Panther 2 در ۸ جولای ۲۰۲۲
  • The King’s Man در ۱۲ مارچ ۲۰۲۱ (استودیو قرن بیستم)
  • Antlers – بدون تاریخ
  • Raya and the Last Dragon در ۵ مارچ ۲۰۲۱
  • Free Guy در ۲۱ می ۲۰۲۱ (رایان رینولدز)
  • Death on the Nile در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱
  • Encanto در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱
  • Thor: Love and Thunder در ۶ می ۲۰۲۲
  • Turning Redدر ۱۱ مارچ ۲۰۲۲ (پیکسار)
  • Lightyear در ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۲
  • Captain Marvel 2 در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲
  • Rogue Squadron در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳
  • عنوان نامشخص استودیو قرن بیستم در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲

شروع نمایش فیلم The King’s Man یک روز بعد از فیلم The Many Saints of Newark از استودیوی وارنر، فیلم ; نمایش Raya and the Last Dragon یک روز بعد از فیلم Tom and Jerry ، نمایش Free Guy همزمان با فیلم  Godzilla vs. Kong و یک روز بعد از فیلم Spiral از استودیوی لاینزگیت، نمایش Death on the Nile همزمان با فیلم  The Bad Guys از استودیوی یونیورسال، نمایش Encanto همزمان با فیلم Gucci از کمپانی MGM، نمایش Turning Red همزمان با فیلم موزیکال استودیوی یونیورسال و نمایش Captain Marvel 2  همزمان با فیلم Spellbound از استودیوی پارامونت خواهد بود.

شرکت دیزنی

فیلم The King’s Man داستان گروهی از بدترین ستمگران و طراحان جنایتکار تاریخ را روایت می‌کند که برای از بین بردن میلیون ها نفر گرد هم می‌آیند و اکنون، قهرمان داستان باید از فرصت کمی که دارد استفاده کند و نقشه‌ی آنها را خنثی کند. در طول داستان ، بینندگان می‌توانند شاهد شکل‌گیری اولین آژانس اطلاعاتی مستقل در فیلم The King’s Man به کارگردانی متیو وان باشند.

در این پیش درآمد ریف فاینز در کنار جما آرترتون، ریس ایفانز، متیو گود، تام هالندر، هریس دیکینسون، دانیل برول، با جایمن هانسو و چارلز دنس به ایفای نقش می‌پردازد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر