توضیحات مایکل بی. جوردن درباره غیاب سیلور استالونه در Creed 3

در ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ , 17:00:16
فیلم Creed 3

به دنبال آخرین اظهارات پیرامون عدم نقش‌آفرینی سیلور استالونه در فیلم Creed 3، مایکل بی. جوردن چرایی این امر را توضیح می‌دهد.

در مصاحبه‌ای با IGN، جوردن می‌گوید: «من فکر می‌کنم که اتفاقات Creed 2، مشخص می‌کند که راکی قرار نیست به میادین برگردد. اما فکر می‌کنم که عصاره و روح شخصیتش، همیشه با شخصیت آدونیس کرید همراه است.»

 

جوردن در ادامه به چگونگی ساختار قسمت سوم می‌پردازد: «این مجموعه‌ی Creed است و ما می‌خواهیم داستان و جهانی برای جلو بردن بسازیم. پس احترام و عشقی که برای شخصیت آدونیس در فیلم رخ می‌دهد، او را به مسیرهای متفاوتی خواهد کشاند. ما واقعا می‌خواهیم تمرکز را روی نگرش خانوادگی آدونیس کرید قرار دهیم.»

 

با این حال توضیح بیشتر و دقیقی درباره سرنوشت راکی داده نشده است. شاید هم این غیبت در طول فیلم توجیه شود. با این حال نبود شخصیت راکی با توجه به اتفاقات دو قسمت Creed منطقی به نظر می‌رسد.

 

جوردن به عنوان کارگردان احتمالی این قسمت می‌گوید: «امیدواریم که طرفداران مجموعه از ایده‌های ما لذت ببرند. چرا که تدارکات ما قرار است تبدیل به چیزی خاص شود.»

 

با توجه به تیم خلاق Creed و موفقیت دو قسمت پیشین، می‌توان به نتیجه قسمت سوم امیدوار بود. در کنار مایکل بی. جوردن، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد و غالب بازیگران دو قسمت پیشین، برخواهند گشت. فیلم Creed 3 برای اکران در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط:

احتمالاً مایکل بی‌. جوردن فیلم Creed 3 را کارگردانی می‌کند

تامپسون در طول مصاحبه در مورد فیلم جدیدش Sylvie با شبکه ام.‌تی.‌وی نیوز گفت:

او (بی.‌جوردن) فیلم بعدی Creed را کارگردانی می‌‎کند. [حضور او به عنوان کارگردان در فیلم] واقعاً عالی است، حداقل وقتی که او به عنوان کارگردان با من کار می‌کند. فقط می خواهم به او بگویم کمی از جذابیتش را کم کند. اما نمی‌توانیم این کار را تا اواخر سال انجام دهیم. پس کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تامپسون در هر دو فیلم Creed نقش بیانکا ، نامزد آدونیس را بازی می‌کند.

Creed 3

در طی گزارشی از سایت ددلاین در مورد پخش احتمالی فیلم بعدی جیمز باند No Time To Die روی سرویس‌های استریم بجای پرده‌‎ی سینما، به این نکته اشاره شد که با اینکه فیلم جیمز باند اولویت اصلی استودیوی MGM است اما آن‌ها در حال کار بر روی دنباله‌ی Creed نیز هستند و مایکل بی. جوردن در نظر دارد آن را کارگردانی کند.

اگرچه جزئیات بیشتری در این باره ارائه نشده است، اما این اولین بار نیست که خبر انتخاب جردن به عنوان کارگردان قسمت سوم Creed را می‌شنویم، زیرا تهیه کننده‌ی فیلم اروین وینکلر نیز در کتاب خود خاطرنشان کرده که او قول شانس کارگردانی فیلم Creed 3 را به جوردن داده است.

وینکلر در صفحه ۲۵۳ کتاب خود اینگونه نوشته است:

من به مایکل بی جوردن قول دادم که او فرصت کارگردانی Creed 3 را پیدا خواهد کرد.

وینکلر بار دیگر به این موضوع در صفحه‌ی ۲۷۲ نیز اشاره می‌کند. اگر اخبار صحت داشته باشد و جوردن کارگردانی این پروژه را بر عهده گیرد، Creed 3 اولین فیلم او به عنوان کارگردان خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر