بازی Football Manager 21 سریع‌ترین آمار فروش را در میان عناوین مجموعه داشته‌است

در ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ , 12:49:50
بازی Football Manager 21

با گذشت کم‌تر از دو ماه از عرضه بازی Football Manager 21 این عنوان توانست از آمار فروش یک میلیون نسخه‌ای عبور کند تا بدین ترتیب این بازی عنوان سریع‌ترین فروش در میان بازی‌های مجموعه را کسب کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

زمانی که بحث در میان شبیه‌ سازهای قدرتمند ورزش فوتبال در جهان بازی‌های ویدیویی مطرح می‌شود، معمولا اسم عناوینی همچون فیفا یا PES به ذهن مخاطب خطور می‌کند. این مجموعه هر کدام با ارائه یک هسته گیم‎‌پلی کاملا مجزا، موفق به جذب مخاطبان و هواداران خاص خود شده‌اند و به گذشت هر نسخه تجربه بهتری از فوتبال را به مخاطب ارائه می‌کنند. در بین اما، بخش‌های جانبی این بازی‌ها شاید به قدرتمندی و محبوبیت بخش اصلی نباشند. اینجاست که نام مجموعه Football Manager و استودیو «Sports Interactive» به عنوان یک جایگزین مناسب برای تجربه مدیریت یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای مطرح می‌شود.

این مجموعه روند متفاوتی را نسبت سایر شبیه سازهای ورزشی پیش گرفته و به دنبال ارائه یک تجربه دقیق برای افرادی است که به مدیریت جنبه‌های مختلف یک ارگان و یک باشگاه ورزشی علاقه‌مند هستند، است. جدیدترین نسخه مجموعه، بازی Football Manager 21 نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این بازی برای اولین بار در مجموعه کنسول‌های نسل هشتم و نهم مایکروسافت نیز به عنوان پلتفرم‌های مقصد در نظر گرفته شده‌است و ظاهرا نتیجه این تصمیم برای ناشر خوشایند بوده‌است. Football Manager 21 به سریع‌ترین بازی مجموعه بدل شد که توانست از آمار فروش یک میلیون نسخه‌ای عبور کند. تعداد کاربران این بازی هفته گذشته بیش از ۹۰۰ هزار نفر ثبت شده که در تاریخ مجموعه بی‌سابقه است.

کارگردان بازی، آقای Miles Jacobson ضمن انتشار این آمارها، از نتایج به دست آمده ابراز خرسندی کرد و برای تمامی کاربران بازی آرزو کرد بتوانند روی در دنیای واقعی باشگاه خود را اداره کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر