نسخه نینتندو سوییچ بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville فاش شد

در ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ , 19:00:58
بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville

به تازگی نسخه‌ای از بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville برای نینتندو سوییچ فاش شده است و احتمال عرضه آن برای سوییچ افزایش یافت. با دنیای بازی همراه باشید.

در ژوئن سال گذشته میلادی، الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد تا هفت عنوان از بازی های این شرکت را در دوازده ماه آتی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. بعد از اعلامیه الکترونیک آرتز،‌ آثاری مثل Burnout Paradise Remastered عرضه و بازی‌های Apex Legends و Lost in Random برای سوییچ تایید شدند. بازی Apex Legends بتل رویال آنلاین EA است و به صورت رایگان می‌توان به تجربه آن پرداخت. بازی Lost In Random هم در بخش EA Originals قرار دارد و یکی از آثار مستقلی است که توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

با اطلاعاتی که در ResetEra منتشر شده است،‌ به نظر می‌رسد بازی بعدی که EA برای نینتندو سوییچ تدارک دیده، مشخص شده است. اخیرا یکی از سرویس های اجاره بازی به نام GameFly نسخه Complete Edition این بازی را برای نینتندو سوییچ لیست کرده است. با توجه به اطلاعاتی که این سایت به اشتراک گذاشته است، این بازی ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) برای سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville به عنوان دنباله‌ای برای Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 شناخته می‌شود. این بازی تجربه‌ای آنلاین در مجموعه Plants vs Zombies است که بازیکنان با کنترل کردن کاراکتر مورد نظرشان به بازی می‌پردازند. این عنوان مخاطبان کم سن و سال را مورد هدف قرار داده است و همین موضوع باعث می‌شود که انتخاب خوبی هم برای کنسول هیبریدی سوییچ باشد. این بازی شامل ۶ حالت PvP (بازیکن مقابل بازیکن) و هر مچ هم قابلیت حضور ۲۴ نفر را دارد.

بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی عرضه شده است. باید منتظر باشیم تا ببینیم این بازی برای سوییچ تایید می‌شود یا خیر.

شما نظرتان درباره تجربه این بازی بر روی کنسولی مانند سوییچ چیست؟ نظرتان را با ما در اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر