لوک ایوانز نقش درشکه‌چی را در فیلم جدید Pinocchio بازی خواهد کرد

در ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ , 21:56:08
Pinocchio

پس از بازی در نقش شخصیت شرور فیلم دیو و دلبر ، گاستون، لوک ایوانز حالا قرار است در اقتباس لایو-اکشن دیگری از فیلم پینوکیوی دیزنی بازی کند. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

به گزارش سایت ددلاین، ایوانز در این فیلم در نقش مالک و مجری جزیره لذت در کنار تام هنکس به ایفای نقش خواهد پرداخت، رابرت زمکیس کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

Pinocchio

هنکس دو سال پیش مذاکره برای بازی در نقش پدر ژپتو را شروع کرد زمانیکه هنوز پل کینگ ( Paddington) قرار بود کارگردانی و نویسندگی فیلم را بر عهده داشته باشد اما با جدایی کینگ از پروژه، هنکس پس از خواندن فیلمنامه نوشته شده توسط زمکیس و کریس وایتز (Rogue One: A Star Wars Story)  با زمکیس تماس گرفت و علاقه خود را برای ایفای این نقش ابراز کند.

اولین همکاری هنکز و زمکیس به فیلم  Forrest Gump برمی‌گردد که هنکس توانست دومین جایزه اسکار خود را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کند، این همکاری با فیلم Cast Away ادامه یافت، که همچنین یک نامزدی اسکار و یک جایزه‌ی گلدن گلوب را برای هنکس به ارمغان آورد. فیلم کالت کلاسیک    The Polar Express آخرین اثر سینمایی بود که هنکس و زمکیس با هم در آن همکاری داشتند.

پروژه فیلم پینوکیو توسط وایتز و اندرو میانو از استودیو دپس آو فیلد تهیه و تولید خواهد شد.

فیلم پینوکیو قصه‌ی عروسک چوبین را روایت می‌کند که آرزو دارد به پسری واقعی تبدیل شود و رابطه او با پدرش، تبعات دروغگویی و زندگی در دنیای فانتزی را به تصویر می‌کشد.

داستان اصلی پینوکیو برگرفته از رمانی به نام ماجراهای پینوکیو به قلم کارلو کلودی است که در سال ۱۸۸۳ به چاپ رسید، اقتباس سینمایی این اثر اولین بار در سال ۱۹۴۰ به روی پرده‌ی سینما رفت و موفق به دریافت دو جایزه‌ی  اسکار شد.

آخرین فیلم زمکیس The Witches  ، اثری اقتباسی از کتاب رولد دال، قرار بود در سال ۲۰۲۰ روی پرده سینما برود که به دلیل همه‎‌گیری ویروس کرونا به تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۱ موکول شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر