گزارش‌های منتشر شده از استودیو Amazon Game خبر از مشکلات اساسی توسعه بازی‌های جدید می‌دهد

در ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ , 15:17:40
استودیو Amazon Game

استودیو Amazon Game پیشتر خبر از مشکلات عدیده بر سر راه توسعه بازی‌های جدید خود داده بودند و حال آقای جیسون شریر با جزئیات بیشتر خبر از مشکلات پشت پرده می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بدون شک شرکت آمازون یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها فعال در صنایع مختلف است. از تولید فیلم و سریال و محصولات تلویزیونی گرفته تا خرده فروشی‌های آنلاین در سراسر دنیا. ظاهرا یکی از معدود بخش‌هایی که شرکت بزرگ برای فعالت موثر در آن مشکل دارد، صنعت بازی‌های ویدویی است. آقای جیسون شریر از وبسایت بلومبرگ در تازه‌ترین گزارش خود به بررسی مشکلا پشت پرده توسعه بازی در استودیو‌های زیر مجموعه کمپانی پرداخته‌است.

آقای شریر مدعی است مشکلات توسعه بازی‌های جدید در استودیو تنها معطوف به یک پروژه خاص نیست و در چند سال اخیر تقریبا تمامی بازی‌های این شرکت با مشکلات اساسی مواجه بوده‌اند. این اطلاعات از مصاحبه با سی تن از کارمندان فعلی و سابق استودیو بدست آمده‌است.

بر اساس گزارش بلومبرگ یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که استودیو آمازون از زمان تاسیس با آن مواجه بوده‌است، مدیر استودیو، آقای Mike Frazzini است. وی از از مدیران کارکشته و قدیمی در شرکت آمازون است اما، هیچ تجربه‌ای درباره روند توسعه بازی‌های ویدیویی و مدیریت یک پروژه توسعه را ندارد. کارمندان می‌گویند زمانی که افراد مجرب صنعت پیشنهاد یا طرحی را ارائه می‌کردند و با مخالف آقای Frazzini مواجه می‌شدند، تصمیم به ترک استودیو Amazon Game می‌گرفتند.

یکی دیگر از مشکلاتی که اغلب کارمندان به آن اشاره داشته‌اند، چشم‌انداز و دیدگاه استودیو برای توسعه یک بازی بوده و سران توقع داشته‌اند اولین پروژه استودیو بتوانند از نظر موفقیت در حد عناونی نظیر «Overwatch» ،«League of Legends» یا فورتنایت ظاهر شود و بتواند با آن‌ها رقابت کند. مورد بعدی ابزار توسعه (development tool) که استودیو  در اختیار کامندان می‌گذاشته است. این ابزار که Lumberyard نام اغلب اوقات بسیار کند بوده و کار کردن و تعامل با آن نیز بسیار دشوار بوده‌است.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر