توماس کرچمان به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوست

در ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ , 22:40:47
فیلم Indiana Jones 5

به گزارش نشریه رپ بازیگر آلمانی توماس کرچمان در فیلم Indiana Jones 5 ایفای نقش می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

پس از انتشار خبر حضور مدز میکلسن در فیلم Indiana Jones 5، توماس کرچمان نیز برای بازی در نقشی که هنوز جزئیات آن فاش نشده است به جمع ستارگان اصلی فیلم، هریسون فورد و فیبی والر- بریج پیوست.

این فیلم اولین حضور کرچمان در یک فیلم پر هزینه‌ی هالییودی نیست وی قبلاً نیز در فیلم‌هایی چون Resident Evil: Apocalypse ، King King و Avengers: Age of Ultron در نقش بارون ولفگانگ فون استراکر ظاهر شده بود. از نقش‌آفرینی‌های اخیرا وی نیز می‌توان به فیلم جنگی Greyhound با بازی تام هنکس اشاره کرده که سال گذشته اکران شد.

فیلم Indiana Jones 5

پروژه ایندیانا جونز ۵ از سال ۲۰۱۶ در حال توسعه است، روند تولید این فیلم با شکست‌های زیاد رو‌به‌رو شد و فیلمنامه‌ی آن چندین بار توسط دیوید کوپ، جاناتان کاسدان (Raiders of the Lost Ark) و دن فاگلمن بازنویسی شده است، اما سرانجام در سال ۲۰۲۰ تولید آن با کارگردانی جیمز منگولد (Ford v. Ferrari) از سر گرفته شد.

کارگردان اصلی فرنچایز، استیون اسپیلبرگ به همراه کاتلین کندی،فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه‌کنندگی پنجمین قسمت ایندیانا جونز را بر عهده دارند. انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم در ماه ژوئیه آغاز شود و پس از اتمام در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ روی پرده‌ی سینما برود.

مدز میکلسن به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوست

به گزارش سایت ددلاین، مدز میکلسون به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوست. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

به دنبال انتشار خبر پیوستن فیبی والر- بریج  به دنباله‌ی بعدی ایندیانا جونز، استودیوی لوکاس فیلمز ستاره بعدی خود را برای بازی در این فیلم پیدا کرد و اعلام شد که مدز میکلسون در کنار هریسون فورد بازی خواهد شد. جیمز منگولد کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد و کارگردان فیلم اصلی استیون اسپیلبرگ نیز به عنوان تهیه کننده مشغول به کار روی این پروژه است. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل نیز به عنوان تهیه کنندگان دیگر این اثر در ساخت آن مشارکت دارند. جان ویلیامز که نزدیک به ۴۰ سال روی موسیقی متن فرنچایز ایندیانا جونز کار کرده است بار دیگر به عنوان آهنگساز به این فیلم برخواهد گشت.

فیلم Indiana Jones 5

سازندگان فیلم امیدوارند بتوانند فیلم‎‌برداری آن را از تابستان امسال شروع کنند. جزئیات فیلمنامه و نقش میکلسون در فیلم هنوز فاش نشده است. این فیلم قرار است در ۲۹ جولای سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما برود. ایندیانا جونز ۵ مهم‌ترین همکاری میکلسون در یک فرنچایز مهم پس از ورود وی به فرنچایز فیلم‌های Fantastic Beasts است. او پس از جدایی جانی دپ از اوایل سال جاری به دنبال مشکلات حقوقی اخیرش، جانشین وی در نقش گریندل والد شد.

از  دیگر نقش‌آفرینی‌های میکلسون می‌توان به بازی وی در فیلم دانمارکی و اکشن – کمدی Riders of Justice و فیلم تحسین شده‌ی Another Round اشاره کرد که نامزد چندین جایزه اسکار از جمله برای بهترین فیلم بین المللی و بهترین کارگردانی شد. این فیلم همچنین جایزه بفتا برای بهترین فیلم غیر انگلیسی را نیز ازان خود کرد و عنوان نامزدی بهترین بازیگر را برای میکلسون به ارمغان آورد.

منبع : Deadline

فیبی والر بریج به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 پیوست

فیبی والر بریج در کنار هریسون فورد در فیلم Indiana Jones 5 ایفای نقش خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

با نزدیک شدن به زمان تولید آخرین قسمت از سری فیلم‌های ایندیانا جونز، برنده‌ی جایزه امی، فیبی والر بریج به جمع بازیگران این فیلم پیوست. کارگردان فیلم، جیمز منگولد (Ford v. Ferrari) طی بیانیه‌ای در مورد ساخت این فیلم پرانتظار گفت:

من از شروع یک ماجراجویی جدید و همکاری با یک تیم رویایی از فیلمسازان بزرگ بسیار خوشحالم. استیون، هریسون، کتی، فرانک و جان همگی قهرمانان هنری من هستند. وقتی شما یک بازیگر خلاق و درخشان مثل فیبی را به این مجموعه اضافه ‌می‌کنید، من به اندازه‌ی خود ایندیانا جونز احساس خوش شانسی می‌کنم.

علاوه بر والر بریج، آهنگساز برجسته جان ویلیامز نیز برای ساخت موسیقی متن فیلم به این مجموعه بازخواهد گشت، و ماجراجویی خود را که ۴۰ سال پیش با فیلم Raiders of the Lost Ark آغاز شده بود ادامه خواهد داد. موسیقی متن فراموش نشدنی ایندیانا جونز ، همیشه پر از هیجان، عشق و شور و نشاطی بوده است که طرفداران از ماجراجویی‌های این باستان شناس انتظار دارند.

Indiana Jones 5

این پروژه تازه‌ترین همکاری والر بریج و استودیوی لوکاس فیلم بعد از بازی وی در فیلم Solo: A Star Wars Story در نقش ربات L3-37 است.

کارگردان اصلی فرنچایز، استیون اسپیلبرگ به همراه کاتلین کندی،فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه‌کنندگی پنجمین قسمت ایندیانا جونز را بر عهده دارند. انتظار می رود فیلمبرداری این فیلم در ماه ژوئیه آغاز شود و پس از اتمام در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ روی پرده‌ی سینما برود.

منبع : comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر