تا عرضه بازی‌های Perfect Dark 2 و Everwild زمان زیادی باقی مانده‌است

در ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ , 15:00:37
Microsfot, بازی فیبل (Fable), کنسول Xbox Series X

تا زمان عرضه بازی‌هایی نظیر Perfect Dark 2 زمان زیادی باقی مانده‌است و نمی‌ـوان انتظار عرضه زود هنگام آن‌ها را داشت. همراه دنیای بازی باشید.

سونی پیش از این مطالب انحصاری خود را برای ماه های آینده با عنوان های Returnal ، Ratchet و Clank: Rift Apart و در نهایت، Horizon Forbidden West عنوان کرده است. برای مقایسه، مایکروسافت مجموعه Halo Infinite را برای عرضه در پاییز امسال تدارک دیده است.

در حالی که Xbox Game Pass به عملکرد خوب خود ادامه می دهد، چه زمانی می توان انتظار انحصاری هایی مانند Perfect Dark ، Everwild یا حتی Fable را داشت؟ طبق گفته  Christopher Dring از وب سایت GamesIndustry در پادکستVGC، تا زمان انتشار عناوین انحصاری مورد اشاره فاصله زیادی وجود دارد.

Dring اظهار داشت که، “اگر به بازی‌ها نگاه کنید، من یک Xbox Series X دارم و آن را دوست دارم. من PS5 دارم و دوستش دارم. من PS5 خود را به دلیل انبوه بازی‌های انحصاری که در Xbox ندارم بازی می‌کنم. هنگامی که به Xbox نگاه می‌کنید، این کنسول دارای استودیوهای شگفت انگیز بسیاری است و بازی‌های بسیاری در حال آمدن هستند، اما من چند مکالمه با چند دوست در استودیوی Xbox Game داشتم، تاریخ انتشار برخی از این عناوین در آینده دور است. “

وی افزود تا انتشار عناوینی چون Perfect Dark ، Everwild یا Fable ممکن است نسل بعدی ایکس باکس هم از راه برسد. البته ، مشخص نیست سایر عناوین در چه مرحله قرار دارند و آیا متوجه تاخیری خواهند بود یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر