هفته آینده اطلاعات تازه‌ای درباره بخش PvP بازی Overwatch 2 منتشر می‌شود

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ , 15:47:42
نسخه PvP بازی Overwatch-2

آقای Aaron Keller، کارگردان نسخه دوم بازی اورواچ اعلام کرد روز چهارشنبه ۳۰ام اردیبهشت (۲۰ام می) تیم سازنده اطلاعات تازه‌ای درباره بخش PvP بازی Overwatch 2 را با هواداران به اشتراک خواهد گذاشت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مدتی است که استودیو Blizzard Entertainment رویدادهای دیجیتال کوتاه مدتی موسوم به Developer Update را برگزار می‌کند و در آن اطلاعات و جزئیات تازه‌ درباره پروژه جدید استودیو، بازی Overwatch 2 را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.  در آخرین قسمت این رویداد، بیشترین اطلاعات با محوریت بخش Co-op و داستانی بازی منتشر شد. البته سازندگان صراحتا اعلام کردند مهم‌ترین اولویت آن‌ها بخش PvP است و بیشتر تمرکز آن‌ها معطوف به آن بخش است.

کارگردان بازی Overwatch 2، آقای Aaron Keller این وعده را داد که طی هفته آینده اطلاعات بیشتر معطوب به بخش PvP بازی Overwatch 2 باشد و تیم سازنده در کنار تیم‌های شرکت کننده در Overwatch League علاوه بر تجربه بخش‌های مختلف مپ‌های جدید بازی، به بحث و گفت و گو درباره مکانیزم‌های جدید PvP نیز بپردازند.

هر چند که به گفته آقای keller آن‌ها قصد دارند اطلاعات مهم و جذابی را ۳۰ام اردیبهشت فاش کنند اما، نباید فراموش کرد که مراحل ساخت بازی هنوز به اتمام نرسیده و هر آنچه که به نمایش درآید می‌توانند در نسخه نهایی بازی دستخوش تغییرات اساسی شود یا به طور کلی از گیم‌پلی بازی حذف شود.

Overwatch 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی و نسخه نسل نهم آن به طور رسمی مشخص نشده‌اند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر