مسئولان ایکس باکس: “از دیدن بازی های انحصاری Xbox Series X شگفت زده می‌شوید”

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ , 15:36:03
بازی هابازی های انحصاری Xbox Series X

به گفته سران ایکس باکس، استودیوهای زیر مجموعه مشغول توسعه بازی های انحصاری Xbox Series X و قرار است این IPهای جدید اهالی گیم را شگفت زده کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

با توجه به اینکه بیش از ۱۲ استودیو جزو زیر مجموعه‌ شرکت مایکروسافت هستند، آینده کنسول‌های نسل نهم این کمپانی و دیگر پلتفرم آن، PC از حیث تعداد بازی‌های انحصاری بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بر اساس شایعات و گفته‌های اینسایدرها زمان زیادی تا انتشار دو بازی Halo Infinite و Starfield که به بر اساس گزارش‌ها در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت است، باقی نمانده‌است و خبر ساخت بازی‌هایی نظیر Forza Horizon 5 ،Fable ،Perfect Dark و Avowed نیز از مدت‌ها قبل منتشر شده‌است. البته ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود و چندین IP جدید نیز برای Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دست ساخت قرار دارد.

سرپرست تیم سرویس‌های گیمینگ مایکروسافت، آقای Ben Decker در تازه‌ترین مصاحبه خود با وبسایت GamesRadar اعلام کرد علاوه بر اینکه تعداد استودیوهای زیاد مایکروسافت باعث افزایش کمیت بازی‌های انحصاری می‌شود، توجه بالایی روی کیفیت این بازی‌ها نیز وجود تا حدی که آقای Decker این وعده را به هواداران داد که: “از دیدن بازی های انحصاری Xbox Series X شگفت زده می‌شوید” و در ادامه گفت:

ما با احتساب استودیوهای بتسدا در مجموعه بالغ بر ۲۳ استودیو بازی سازی در زیر مجموعه خود داریم. این استودیوهای مشغول ساخت نسخه جدید Forza و Fallout هستند و همچنین روی آی‌پی‌های جدیدی کار می‌کنند که طرفداران را غافلگیر می‌کند.

بر اساس شایعات استودیو آرکین مشغول ساخت یک بازی فانتزی است و inXile Entertainment نیز مشغول ساخت یک IP جدی است و همچنین استودیو IO Interactive، سازنده سه‌گانه هیتمن نیز طی یک قرارداد مشغول ساخت یک انحصاری دیگر برای مایکروسافت است و استودیو The Coalition نیز یک پروژه کوچک اما نوآورانه را توسعه می‌دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر