شایعه: بازی بعدی EA Motive نسخه جدیدی از Mirror’s Edge نیست

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ , 13:13:07
بازی یعدی EA Motive

طبق شایعه جدیدی که منتشر شده، بازی بعدی استودیو EA Motive از مجموعه Mirror’s Edge نیست در حالی که طرفداران حدس دیگری داشتند. با دنیای بازی همراه باشید.

سازنده بازی Star Wars: Squadrons، در اواخر سال پیش تائید نمود که روی چند پروژه مشغول به کار است. در حالی که این پروژه‌ها مرتبط به دنیای جنگ ستارگان نیستند. بعد از اعلامیه استودیو، جف گراب، یکی از ژورنالیست‌ها نام‌آشنا، شایعه‌ای مطرج کرد. او گفت بازی بعدی EA Motive بر اساس یکی از IPهای EA بنا شده که طرفداران از شنیدن آن بسیار خوشحال خواهند شد.

پس از صحبت جف گراب، در رابطه با این پروژه حدس‌های زیادی زده شد. یکی از گزینه‌ها سری Mirrors’s Edge بود که بسیار طرفداران به بازگشت آن امیدوارند. با این حال، به نظر می‌رسد که EA Motive روی این مجموعه کار نمی‌کند. در آخرین قسمت پادکست GameBeat Decides، جف گراب باز هم حرف خود را تکرار کرد؛ اما اضافه کرد که Mirror’s Edge آن IP مذکور نیست. هم‌چنین در ادامه اشاره کرد که بازی بعدی EA Motive در رویداد EA Play هم نمایش داده نخواهد شد. رویداد EA Play برای سی و یکم تیرماه برنامه‌ریزی شده است.

تماشای پادکست GameBeat Decide و صحبت‌های جف گراب

الکترونیک آرتز آی‌پی‌های زیادی دارد که در حال خاک‌خوردن هستند. از مجموعه Dead Space گرفته تا Mirror’s Edge که خیلی وقت است نسخه خوبی نداشته. به نظر شما پروژه بعدی‌ استودیو Motive سراغ کدام یکی از آی‌پی‌های مطرح الکترونیک آرتز خواهد زفت؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر