دیوید کیج: کسانی که “ماورا” بازی می کنند باید همه تمرکزشان روی “جودی” باشد

sajjadsa توسط sajjadsa
در ۱۳۹۱/۰۳/۲۰ , 21:55:54

دیوید کیج در یکی از آخرین اظهار نظرهای خود به سایت CVG گفته است که نمی خواسته با ساخت بازی “ماورا” (Beyond) ، صرفا یک بازی بسازد. او امیدوار است که بازیکان موقع بازی کردن این عنوان ، هر پیش زمینه ای درباره افراد مدیوم را فراموش کنند. طبق گفته وی:

ایده ما اصلا این نبوده که یک بازی ویدئویی دیگر بسازیم که مثل یک بازی دیده شود و مثل یک بازی ، بازی شود. ما می خواهیم چیزی بسازیم که هم از حیث روایت داستان و هم از حیث انیمیشن ، کاملا زنده باشد. سعی کردیم یک سفر حسی متفاوت خلق کنیم. چیزی که وقتی بازی کردنش را تمام می کنید و به سراغ کار و زندگی خود می روید ، همچنان با شما باشد. اینکه مثل جودی احساس کنید و هرکاری که با این کاراکتر می کنید ، با عواقبش روبرو شوید.

کیج امیدوار است که این عنوان ، یک حس انتخاب نامحدود را به بازیکن القا کند.

چیزی که من سعی کردم بسازم ، داستانی است که در آن شما احساس آزادی می کنید و اینکه هر بار انتخابی می کنید ، با عواقبش نیز روبرو خواهید شد. تفاوتش با “باران شدید” در این است که این عنوان کمتر خطی است و کمی آزادی بیشتری خواهید داشت. من سعی کرده ام یک رویا بسازم.
هر گاه که شما آن قدر درگیر بازی شوید که فراموش کنید که این یک بازی است و برنامه نویسان آن را نوشته اند و پیکسل ها آن را ساخته اند ، آنگاه من خوشحالم. کاری می کنم که فراموش کنید که این یک بازی است. می خواهیم همه چیز را فراموش کنید و فقط روی کاراکتر “جودی” تمرکز کنید.

انتظار می رود این عنوان در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۳ منتشر شود.

منبع


157 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. من یه دونه شو دیدم عالی بود…همون که میرفت دنبال اون بازمانده ها…تنها چیزی تو ذوق میزد آب بود…آتش واقعا خوب کار شده بود….راستی توجه کردی لارا چهره اش تو هر عکسی متفاوته….اما تو بازی چشاش یه جور دیگه شده بود؟ این قدر پولاتو میره خرج میکنه خرج اینجور عملا میشه؟ :mrgreen:

      ۰۰
    2. درسته…توی بعضی از صحنه هاش قیافه لارا متفاوت میزنه…البته این تغییر حتی توی دموی سینمایی که سال قبل پخش شد هم موجوده…بگذریم مهم نیست …مهم وجودشه که هست :-D

      ۰۰
    1. نگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
      حلبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
      :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

      ۰۰
    2. از نام کاربریت معلومه … گیمر قدیمی هستی … کارت هم درسته

      ولی خداییش به نظرم این کارت خوب نبود … نیازی نیست که همچین چیزی هایی گفته بشه … ما کاری به کسی نداریم … هر وقت دیدیم اونها شروع کردن(زد بالا)… جوابشون رو میدیم

      ۰۰
  1. ببخشید بابت اف تاپیک

    ولی بالاخره تریلر the lost of us رو دیدم

    خداییش من نمیتونم باور کنم اصل بازی این باشه … خداییش این رو برای نمایش تو e3 نشاخته بودن …. من همچنان بهت زده ام … نمیتونم توصیفش کنم …

    ۳ تا چیزش برام مهم بود

    یکی محیط و فضا سازی و فیزیک بازی و به خصوص تاثیرش تو گیم پلی و درگیری ها ….

    ارتباط کلامی و رفتاری فوق العده با الی تو بازی فوق العاده بود و من همیشه تو بازی ها ارزوی هچین چیزی رو داشتم …همیشه قسمت هایی رو که تو بازی یه همراه باهام بود … خیلی دوست داشتم … (مثل شری رزیدنت ۲ ) ولی همچین ارتباطی باورش سخته

    و سوم برگشت به گذشته … … سیستم … سلامتی خطی که باید به سختی جون پیدا کنی تا پرش کنی ….

    این چیزی هایی بود که حتی آرزشون رو داشتم … که حداقل یکیشون تو بازی باشه … حالا این بازی همشون رو با هم داره … :cry:

    وای تیکه اخرش که دشمنه افتاده بود روی جوئل واقعا منتظر بودم یه کمکی از الی … از یه جایی برسه … …. اولیت باری بود که تو یه بازی همچین حسی رو منتقل میکرد … احساس ضعف و در خواست کمک :( … عالی بود …

    کاری که تو رزیدنت ۵ شروع شده بود که بد نبود ولی خوب هم نبود … دیگه نیاز نیست که چند نسل و کلی بازی ساخته بشه … تا سیستم همراه در بازی کامل شه … به جرات میتونم بگم ناتی داک اینکار رو کرده …

    بابا بازی که دشمن میفهمه تیرت تموم شده … ۸-O :twisted:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر