استودیو Housemarque به دنبال خلق تجارب جدید برای مخاطبان است

در ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ , 20:14:18
استودیو Housemarque

سازنده جدیدترین انحصاری کنسول PS5، استودیو Housemarque می‌گوید به دنبال خلق تجربه‌های جدید برای مخاطبان است و دوست ندارد صرفا به عنوان سازنده بازی Resogun شناخته شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

برای استودیو فنلاندی Housemarque، بازی Returnal به نوعی یک نامه عذرخواهی به حامعه مخاطبان گیم و یک بازگشت رویایی به جمع توسعه دهندگان فنلاندی نامدار بود. این استودیو پس از شکست تجاری بازی‌هایی همچون Nex Machina و Matterfall اعلام کرد ژانر آرکید از نظر مخاطبان یک ژانر طرد شده و مرده است و روی به توسعه یک بازی در سبک بتل رویال به اسم  Stormdivers آورد. عنوانی که روند توسعه آن به دلیل قرارداد با سونی برای بازی Returnal در حال حاضر متوقف شده‌است.

حال و پس از بازخوردهای مثبت بازی Returnal، اعضای استودیو معتقدند باید برای خود یک چایگاه محکم در میان توسعه دهندگان مطرح صنعت گیم ایجاد کنند و از زیر سایه اسم بازی Resogun خارج شوند. مدیر بازاریابی استودیو، آقای Mikael Haveri کمی درباره برنامه‌های آینده با وبسایت GameReactor به گفت و گو پرداخت. به عقیده وی استودیو Housemarque با بازی Returnal فرمول موفقیت را یافته‌است:

ما تا پیش از عرضه Returnal روی دو پروژه دیگر کار می‌کردیم و پس از عرضه این بازی تنها یک پروژه دیگر در دست ساخت داریم. فعلا نمی‌توان با قطعیت گفت از حالا به بعد یک یا دو پروژه را به صورت هم زمان توسعه خواهیم داد یا خیر. نکته حائز اهمیت به نطر من در این موضوع نهفته است که بعد این بازی [Returnal]، خودمان می‌توانیم آینده استودیو را تعریف کنیم.

و یک موضوع از همین حال مشخص است: ما نمی‌‌خواهیم صرفا به عنوان سازنده بازی Resogun شناخته شویم و می‌‌خواهیم انواع تجربه‌های متنوع را از زاویه دید خود به مخاطبان ارائه کنیم. البته ما هنوز هم عاشق ژانر آرکید هستیم و شاید ۳۶ سال آینده بار دیگر به این ژانر بازگردیم که این موضوع به میزان موفقیتی که ما در آینده از عرضه بازی‌هایی شبیه Returnal کسب می‌کنیم، دارد.

بازی Returnal جدیدترین محصول استودیو Housemarque هم‌اکون به صورت انحصاری برای کنسول PS5 در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر