فیلم‌برداری سریال The Book of Boba Fett به پایان رسید

در ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ , 00:38:24
سریال The Book of Boba Fett

مینگ-نا ون، بازیگر سریال مندلورین، در پست توییتر خود تایید کرد که فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی The Book of Boba Fett ، پس از شش ماه در لس آنجلس، سرانجام به پایان رسیده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سینمایی و تلویزیونی با دنیای بازی همراه باشید.

در این مجموعه اسپین آف، ون بار دیگر در نقش مزدور و آدمکش حرفه‌ای، فنک شاند، که اولین بار در فصل اول سریال مندلورین دیده شد، ظاهر می‌شود. ون همچنین به عنوان صداپیشه در جدیدترین مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان، Star Wars: The Bad Batch ، به ایفای نقش می‎‌پردازد. این سریال هم اکنون از شبکه دیزنی پلاس قابل تماشا است.

استودیوی لوکاس‌فیلم پیش از این که بوبا فت در سریال مندلورین ظاهر شود، قصد ساخت سریال اسپین آف این شخصیت را داشت. با این حال هیچ یک از برنامه‌های این استودیو به مرحله تولید نرسیدند. این برنامه‌ها شامل یک مجموعه تلویزیونی لایو اکشن از جورج لوکاس و فیلمی با محوریت شخصیت بوبا فت از کارگردان فیلم Fantastic Four، جاش ترانک بود که هیچ یک به مرحله تولید نرسیدند.

در حال حاضر دو سریال پیش درآمد از جنگ ستارگان در حال ساخت هستند، از جمله مجموعه Andor با بازی دیگو لونا و مجموعه Obi-Wan Kenobi  با بازی ایوان مک گرگور که به ترتیب در انگلستان و لس آنجلس در حال فیلم‌برداری هستند. علاوه بر این دو سریال استودیو لوکاس فیلم همچنین در حال تولید دو مجموعه جدید دیگر نیز است از جمله سریال The Ahsoka با بازی روزاریا داسون در نقش آسوکا تانو و سریال The Acolyte ، داستان هر دو مجموعه در بازه زمانی سریال مندلورین رخ می‌دهد.

انتظار می‌رود سریال The Book of Boba Fett پخش خود را در اواخر ماه دسامبر شروع کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر