انیمیشن Far Cry  و چندین پروژه دیگر توسط نتفلیکس و شرکت یوبی‌سافت در حال ساخت است

در ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ , 11:55:41
انیمیشن Far Cry

به گزارش نشریه ورایتی شبکه نتفلیکس و استودیوی فیلم و تلویزیون یوبی‌سافت همکاری خود را با ساخت انیمیشن “Far Cry” و چندین پروژه‌ی تلویزیونی دیگر گسترش می‌دهند. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

انیمیشن “Far Cry” یک مجموعه اقتباسی از فرنچایز بازی ویدئویی محبوب یوبی‌سافت است که تاکنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است. جدیدترین بازی این فرنچایز به نام “Far Cry 6” با بازی جانکارلو اسپوزیتو در نقش شخصیت شرور اصلی داستان در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

هلن یوگت، هوگو رون و جرارد گیلموت تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند؛ تیم خلاقیت این پروژه هنوز در حال شکل‌گیری است.

پروژه دیگر، مجموعه انیمیشن شش قسمتی  “Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix”است که بر اساس بسته الحاقی بازی “Far Cry 3” در حال ساخت است، این سریال یک انیمه اصلی درباره شخصیت‌‎های یوبی‌سافت و بزرگداشتی از بازی‌هایی است که در اوایل دهه ۹۰ توسط این کمپانی ساخته شده‌اند. خبر ساخت این مجموعه اولین بار در سال ۲۰۱۹ اعلام شد اما در آن زمان هیچ شبکه یا پلتفرم پخش جریانی در این پروژه مشارکت نداشت.

آدی شانکار تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را به کمک یوگت، رون و گیلموت بر عهده دارد. استودیو بابی‌پیلز تهیه و تولید انیمیشن را بر عهده دارد.

جزئیات جدیدی نیز درباره انیمیشن “Splinter Cell” منتشر شد، ساخت این پروژه سال گذشته توسط شبکه نتفلیکس کلید خورد. فصل اول این سریال هشت قسمتی توسط خالق و تهیه‌کننده اجرایی جان ویک دریک کولستاد و با همکاری دوباره‌ی یوگت، رون و گیلموت در حال ساخت است. استودیو‌های سان کریچر و فاست تهیه و تولید این مجموعه را بر عهده دارند.

Splinter Cell

 

فرنچایز “Splinter Cell” روایتگر داستان سم فیشر افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده است که پس از جذبش توسط سازمان ان‌اس‌ای برای کار در آژانس مخفی ثرد  اچلون انتخاب می‌شود. در بازی فیشر با استفاده از تاکتیک‌های مخفی کاری و نظامی در چندین ماموریت و عملیات سیاه شرکت می‌کند.

یوگت، مدیر عامل استودیوی استودیوی فیلم و تلویزیون یوبی‌سافت در پاریس، درباره ساخت این مجموعه گفت:

انیمیشن بزرگسالان یکی از بهترین راه‌ها برای ادای احترام به فرهنگ و جامعه بازی است. همکاری با سازندگان با استعداد و خلاقی چون آدی شانکار و درک کلستاد برای بازنگری دنیاهای ما در نتفلیکس واقعاً شگفت انگیز است.

نتفلیکس و یوبی‌سافت فقط با هم روی ساخت انیمیشن کار نمی‌کنند. در ماه اکتبر اعلام شد که این دو شرکت درحال ساخت یک سریال لایو اکشن بر اساس فرنچایز محبوب “Assassin’s Creed” هستند. داستان بازی روایتگر نبرد گروه قاتلین و شوالیه‌های معبد است که با استفاده از ماشین‌های پیشرفته به حافظه‌های ژنتیکی قاتلین در دوره‌های مختلف زمانی دسترسی پیدا می‌کنند تا به تکنولوژی قدرتمندی به نام تکه‌های بهشت دست یابند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر