تمرکز استودیو WB Games روی توسعه عناوین متعلق به برادران وارنر

در ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ , 09:19:08
استودیو WB Games

دیوید حداد، رئیس استودیو WB Games می‌گوید فروش اخیر Playdemic بخشی از استراتژی کلی ساخت بازی‌های مبتنی بر مجموعه‌های برادران وارنر است. برای اطلاعات بیشتر با دنیای بازی همراه باشید.

 

از سال گذشته، گزارشات زیادی مبنی بر فروش جداگانه بخش‌های WB Games توسط شرکت مادر AT&T پخش شده است. اکنون، کمپانی EA سازنده بازی‌های تلفن همراه یعنی شرکت Playdemic را به مبلغ ۱.۴میلیارد دلار پول نقد از WB Games خریداری کرده است.

 

رئیس شرکت مذکور در بیانیه مطبوعاتی خرید Playdemic گفت که استودیوهای این شرکت قصد دارند روی کار با IPهای خود برادران وارنر تمرکز کنند و فروش Playdemic بخشی از این استراتژی است.

 

وی گفت: «ما از همکاری با تیم با استعداد Playdemic لذت برده‌ایم زیرا آنها بازی Golf Clash را فراتر از همه انتظارات به یک بازی موبایل با محبوبیت فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند. در حالی که ما برای تیم Playdemic احترام زیادی قائلیم، تصمیم واگذاری آن بخشی از استراتژی کلی ما برای ساخت بازی‌های مبتنی بر مجموعه‌های معروف برادران وارنر است.»

 

در حال حاضر، تقریباً تمام استودیوهای WB Games در حال کار روی مجموعه‌‌های متعلق به برادران وارنر هستند. WB Games Montreal در حال توسعه Gotham Knights، شرکت Rocksteady در حال کار روی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League و استودیو Avalanche Productions در حال ساخت بازی Hogwarts Legacy است.

 

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه جدید استودیو Monolith Productions، توسعه‌دهنده Middle-earth: Shadow of Mordor وجود ندارد. استودیوی NetherRealm نیز مدتی است عناوین Injustice و Mortal Kombat را توسعه می‌دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر