ناشران بازی‌ های ویندوز همچنان باید بخشی از درآمد خود را به مایکروسافت بدهند

در ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ , 16:06:10
بازی‌ های ویندوز

بر اساس سیاست گذاری‌های جدید مایکروسافت تمامی درآمد حاصل از درآمد برنامه‌های منتشر شده روی مایکروسافت استور مطلق به ناشر برنامه است و این شرکت تنها از ناشران بازی‌ های ویندوز کسب سود خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

روز گذشته مایکروسافت مراسم رونمایی از ویندوز ۱۱ را برگزار کرد و مسئولان شرکت در بخشی از مراسم اعلام کردند مطابق سیاست گذاری‌هایی که مایکروسافت جدیدا اتخاذ کرده آن‌ها از این به بعد از هیچ یک از ناشران و برنامه نویسانی که برنامه‌های خود را روی فروشگاه مایکروسافت استور منتشر می‌کنند، هیچ پولی بابت ارائه این پلتفرم به آن‌ها درخواست نخواهد کرد و آن‌ها مالک تمام درآمد خود حاصل از فروش خود برنامه یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند. پرداخت‌های درون برنامه‌ای را می‌توان مستقیما از خود برنامه که به صورت جداگانه از مایکروسافت استور برداشت کرد.

یکی از مسئولان عالی رتبه مایکروسافت در مصاحبه‌ای با وبسایت The Verge اعلام کرد زین پس تنها ناشران بازی‌ های ویندوز ملزم به پرداخت بخشی از درآمد خود به مایکروسافت هستند و سایر آپ‌های حاضر در فروشگاه شامل این قانون نمی‌شوند. اینکه آن‌ها چگونه دسته بندی میان بازی و برنامه‌های کاربردی را تعیین خواهند کرد، هنوز مشخص نیست. مسلما این تصمیم باعث می‌شود توسعه دهندگان و ناشران بیشتری جذب پلتفرم مایکروسافت شوند. آن‌ها چندی پیش اعلام کرده بودند به تعبیت از اپیک گیمز قصد دارند به جای کسب ۳۰ درصد درآمد حاصل از فروش بازی‌ها، صرفا ۱۲ درصد برداشت کنند و ۸۸ درصد از درآمد حاصل را در اختیار ناشر قرار دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر