کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla به استودیو EA Motive ملحق شد

در ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ , 12:04:36
کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla

کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla پس از شانزده سال همکاری با کمپاین یوبی سافت، این شرکت را به مقصد استودیو EA Motive ترک کرد. مطابق شایعات و گزارش‌ها EA Motive مشغول ساخت نسخه ریبوت مجموعه Dead Space است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

آقای Eric Baptizat که یکی از کارمندان با سابقه شرکت یوبی سافت محسوب می‌شد و طی شازنده سال فعالیت خود در این شرکت روی چندین بازی از مجموعه Assassin’s Creed کار کرده بود، از یوبی سافت جدا شده‌است. به گزارش وبسایت Axios ایشان در آوریل سال میلادی جاری به استودیو EA Motive ملحق شده‌است تا به عنوان کارگردان روی یکی از پروژه‌های معرفی نشده این استودیو کار کند. EA Motive سال گذشته بازی Star Wars: Squadrons را روانه بازار کرد. این استودیو همچنین وظیفه ساخت بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 را نیز بر عهده داشت. آقای Baptizat سابقه کار روی بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed 4: Black Flag را در کارنامه دارد.

ظاهرا دلیل حضور کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla در استودیو EA Motive صرفا به خاطر کارنامه درخشان او نیست و ممکن است پروژه معرفی نشده این استودیو نیز در این انتخاب نقش داشته باشد. مطابق گزارش‌ها و شایعات اخیر EA Motive مشغول ساخت نسخه ریبوت مجموعه Dead Space است. هر چند نمی‌ـوان با قاطعیت گفت آقای Baptizat مشغول کار روی این پروژه است اما، مسلما این موضوع چندان هم دور از ذهن نیست.

مطابق گزارش‌ها ریبوت مجموعه Dead Space قرار است طی کنفرانس EA Play در ۲۲ام جولای رونمایی شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر