قابلیت Ray-Tracing در تمامی نسخههای بازی Avatar: Frontiers of Pandora وجود دارد
سازنده بازی Avatar: Frontiers of Pandora می گوید که تمامی نسخههای بازی از قابلیت Ray-Tracing (همان ردیابی بازتاب نور) پشتیبانی میکنند. با دنیای بازی همراه باشید.
استودیو Ubisoft Massive کاملاً واضح اعلام کرده است آنها با پروژه آینده خود یعنی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora، به دنبال استفاده از سختافزار PS5 و Xbox Series X / S برای ارائه یک تجربه فوقالعاده عمیق و واقعی هستند. به همین دلیل، آنها نمیتوانند اثر مذکور را برای PS4 و Xbox One عرضه کنند. یکی از کارهایی که سازندگان بازی قصد دارند در سطح بصری انجام دهد، قرار دادن قابلیت ری تریسینگ در آن است.
نیکولای استفانف، مدیر فنی و برنامهنویس در مصاحبه با سایت آلمانی Gamestar گفت که بازی Avatar: Frontiers of Pandora اساساً دارای قابلیت Ray-Tracing است. این عنوان در هر سیستم عامل قابل تجربه است و همیشه ری تریسینگ را خواهد داشت.
اگر آن را روی رایانهشخصی بازی کنید که کارت گرافیکی برای اجرای ری تریسینگ نداشته باشد، بازی در عوض به یک راهحل نرمافزاری متوسل میشود. استفانوف در مورد این موارد که دقیقاً عملکرد قرار است چگونه باشد گفت که محاسبات نرمافزار ردیابی اشعه در بازی «به طرز شگفتآوری سریع» است.
عنوانA Frontiers of Pandora قرار است سال آینده برای PS5 ، Xbox Series X / S ، PC و Stadia عرضه شود.