فیلم‌برداری فیلم بعدی وس اندرسون با بازی تیلدا سوینتن از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد

در ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ , 22:57:53
فیلم بعدی وس اندرسون

به گزارش سایت ورایتی فیلم‌برداری فیلم بعدی وس اندرسون از ماه سپتامبر در کشور اسپانیا آغاز خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

تیلدا سوینتن در مصاحبه اخیر خود با نشریه ورایتی اعلام کرد که وی در این پروژه سینمایی ایفای نقش خواهد کرد، جزئیات این فیلم هنوز فاش نشده است. سوینتن در مصاحبه‌ی خود به این نکته اشاره کرد که گرچه فیلم در اسپانیا فیلمبرداری می‌شود اما ارتباطی با این کشور ندارد. در همین حال، اندرسون نیز، در صحبت با ورایتی گفت که هنوز آماده نیست تا جزئیات فیلم جدید خود را در میان بگذارد.

باور بر این است که این پروژه در ابتدا قرار بوده در شهر رم فیلمبرداری شود اما لوکیشن فیلم‌برداری در اوایل سال جاری به اسپانیا منتقل شد. محل جدید فیلم‌برداری در شهر کوچک چینچون در جنوب شرقی مادرید واقع شده که منظره‌ای بیابانی دارد. گزارش منتشر شده روزنامه اسپانیایی زبان ال پائیس حاکی از این است که این فیلم لزوماً در ژانر وسترن نیست.

اندرسون از زمان ساخت فیلم “قلمرو طلوع ماه” در سال ۲۰۱۲ در آمریکا فیلمی نساخته است. این کارگردان مشهور هم‌اکنون در پاریس زندگی می‌کند و به همین خاطر تمام فیلم های اخیر وی رنگ وبوی اروپایی پیدا کرده‌اند.

این پروژه پنجمین همکاری کارگردان فیلم “راشمور” و سوینتن بعد از همکاری در فیلم‌‎های “گزارش فرانسوی”، “جزیره سگها”، “هتل بزرگ بوداپست” و “قلمرو طلوع ماه” است. سوینتن و اندرسون هفته آینده برای نمایش “گزارش فرانسوی” در جشنواره فیلم کن حضور پیدا خواهند کرد. علاوه بر این فیلم، سوینتن در چهار فیلم دیگر جشنواره از جمله فیلم “حافظه” به کارگردانی اپیچاتپونگ ویراستاکول، فیلم “سوغات” و دنباله‌ی آن “سوغات قسمت دوم” به کارگردانی جوانا هاگ و فیلم مستند “طوفان‌های جرمی توماس” به کارگردانی مارک کازنز به ایفای نقش می‌پردازد.

تیلدا سوینتن

فیلم “گزارش فرانسوی” قرار بود سال گذشته در جشنواره کن اکران شود، اما پس از لغو جشنواره به دلیل همه گیری ویروس کرونا، نمایش این فیلم به تاریخی دیگر موکول شد. این فیلم در شهر آنگولم در کشور فرانسه فیلمبرداری شده و موضوع آن در مورد یک نشریه آمریکایی به نام “گزارش فرانسوی” در یک شهر خیالی قرن بیستم در فرانسه است که روایتگر مجموعه‌ای از داستان‌ها است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر