مایکروسافت به دنبال ایجاد تنوع در بازی‌های انحصاری و استودیوهای خود است

در ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ , 15:39:08
اکس باکس (Xbox), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox Series X

آقای فیل اسپنسر رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت درباره برنامه‌های آینده تیمش برای برند ایکس باکس و خرید استودیوهای جدید سخن گفت. به گفته وی ایجاد تنوع بیشتر در استودیوها و بازی‌های انحصاری نقش پررنگی در سیاست‌های آن‌ها دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

آقای فیل اسپنسر اخیرا در پادکستی به میزبانی وبسایت IGN درباره برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته برای آینده برند ایکس باکس و سیاست گذاری‌های او و تیمش برای موفقیت در آینده صحبت کرده‌است. به گفته ایشان غقد قرارداد همکاری با استودیوهای مختلف و تصاحب مالکیت آن‌ها نقش پر رنگی در برنامه‌های آینده تیم ایکس باکس دارد و آن‌ها هنوز فرسنگ‌ها با مرحله‌ای که باعث شود تنوع مطلوبی در بازی‌های انحصازی و استودیوها زیر مجموعه مایکروسافت ایجاد شود، فاصله دارند.

ایشان این موضوع را اینگونه تشریح کرد:

زمانی که به لیست استودیوهای زیر مجموعه‌ مایکروسافت می‌نگرم، با خود فکر می‌کنم هنوز جای کار زیادی برای تولید محتوای کاربر پسند و جلب رضایت مخاطبان وجود دارد. به نظر من باید تنوع بیشتری به استودیوهای خود از نظر جغرافیایی بدهیم و در سراسر دنیا استودیوهای فرست پارتی خود را داشته باشیم. اصلی‌ترین عاملی که به پلتفرم‌های ما قدرت می‌بخشد، توسعه دهندگانی هستند که روی این پلتفرم تولید محتوا می‌کنند. چه استودیوهای فرست پارتی و چه استودیوهای ترد پارتی.

زمانی که در این صنعت همه چیز رو به رشد است و روند صعودی دارد، از جامعه مخاطبان و هزینه تولید بازی‌ها گرفته تا تعداد مشترکین سرویس‌های اشتراکی و میزان ساعات تعامل مخاطب با یک بازی، ما هم باید روز به روز به تعادا استودیوهای زیر مجموعه خود بیافزاییم و شک نکنید که همین کار را خواهیم کرد.

مایکروسافت پس از نهایی کردن قرارداد خرید کمپاین Zenimax اکنون در مجموعه ۲۶ استودیو زیر مجموعه دارد که در مقایسه با رقبا سنتی خود بسیار بیشتر است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر