بتسدا: امیدواریم طرفداران یک فرصت دیگر به بازی Fallout 76 بدهند

در ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ , 14:32:00
بازی بازی فال اوت ۷۶ (Fallout 76), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)

طراح ارشد بازی Fallout 76 معتقد است این بازی پس از دریافت چندین آپدیت مهم و کلیدی به کلی متحول شده‌است و با نسخه زمان عرضه خود کاملا تفاوت دارد و طرفداران مجموعه باید یک فرصت دیگر به این بازی بدهند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

دیگر تقریبا تمامی اهالی گیم ماجراهای عجیب و خاصی که کمپانی بتسدا با بازی فال اوت ۷۶ پشت سر گذاشته را می‌داند از زمان معرفی تقریبا همه به موفقیت از پیش تعیین شده بازی ازعان داشتند. یک عنوان لایو سرویس با تمرکز روی بخش چند نفره در جهان تاریک و کاریزماتیک Fallout روی کاغد که فوق العاده به نظر می‌رسید اما، این بازی یکی از ضعیف‌ترین لانچ‌های تمام تاریخ مجموعه را تجربه کرد و محتوای کم و تکراری بازی در کنار ایرادات فنی بی‌شمار سبب شد جامعه مخاطبان این بازی به سرعت افت کند و ظاهرا شکست و خاموش شدن سرورهای بازی اجتناب ناپذیر بود. پس از گذشت چند سال از انتشار بازی و عرضه آپدیت‌های بی‌شمار و محتواهای جدید برای بازی و برنامه‌ریزی طولانی مدت برای حفظ این روند، باعث شده محصول کنونی به کلی با بازی زمان عرضه متفاوت باشد و اکنون تیم سازنده بازی از طرفداران درخواست بخشش و یک فرصت تازه‌ را دارند.

آقای Mark Tucker، طراح ارشد بازی Fallout 76 در مصاحبه‌ای با وبسایت Newsweek با اشاره به همین موضوع به صورت دقیق و ریز بینانه‌ای به تمامی جزئیات و المان‌های آپدیت‌های منتشر شده برای بازی پرداخته‌است. وی توضیح می‌دهد چگونه بازخورد مخاطبان از تجربه نسخه اولیه و نظرات جمع آوری شده از طرفدارانی که نسخه بتا را تجربه کرده‌اند، سبب شده تا بازی در این مسیر کنونی قرار بگیرد و به محصولی تبدیل شود که طرفداران از همان ابتدا عرضه منتظر بودند. وی متعقد است اکنون بازی به آن مرحله‌ای که باید رسیده و از طرفداران درخواست می‌کند یک فرصت دیگر به این بازی بدهند تا نظر آن‌ها را تغییر دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر