کمپانی برادران وارنر شایعه فروخته شدن استودیوهای NetherRealm و TT Games را تکذیب کرد

در ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ , 22:55:39
Netherrealm Studios, WB Games

بر خلاف شایعاتی که چند وقت اخیر مبنی بر فروخته شدن استودیوهای NetherRealm و TT Games مطرخ شده بود، اخیرا یکی از اعضای ارشد کمپانی برادران وارنر طی یک بیانیه‌ رسمی این شایعات را تکذیب کرد و اعلام این دو استودیو بخشی آینده گیمینگ شرکت خواهند بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

زمان زیادی تا ادغام دو کمپانی وارنر مدیا و گروه دیسکاوری باقی نمانده‌است و این موضوع باعث شده بسیاری از تحلیلگران آینده گیمینگ کمچاین برادران وارنر را در هاله از ابهام ببینند. استودیوهای بازی سازی که زیر مجموعه WB Games باشند، کم نیستند و آی‌پی‌های با ارزشی هم در اختیار دارند. حال که دقیقا تصمیم کمپانی مشخص نیست، عده‌ای احتمال فروخته شدن استودیوهای زیر مجموعه برادران وارنر و حتی تعطیلی کامل آن‌ها را مطرح کرده‌اند.

آقای Jez Corden، اینسایدر و ژورنالیست مشهور دنیای گیم اخیرا در تاز‌ه‌ترین پادکست خود اعلام کرد مطابق مدارکی که منابع وی در WB Games به دست آن رسانده‌اند، این کمپانی در حال آماده سازی مقدمات واگذاری حق مالکیت استودیو NetherRealm، سازنده مجموعه‌های فایتینگ محبوبی همچون Mortal Kombat و Injustice و استودیو TT Games سازنده مجموعه بازی‌های لگو است.

هر چند عمولا گفته‌های آقای Corden صحیح است اما، در این مورد ظاهرا اشتباه کرده‌است. اخیرا آقای Remi Sklar، مدیر روابط عمومی کمپانی WB Games بیانیه‌ای را از طریق سایت TheGamer منتشر کرده‌است و در آن بیانیه آمده است که هر دو استودیو مذکور بخشی از آینده شرکت برادران وارنر خواهند بود و ادغام با شرکت دیسکاوری روی این تصمیم اثری خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر