فیلم Black Widow رکورد بزرگترین افتتاحیه دوران کرونا را شکست

در ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ , 20:08:36
فیلم Black Widow

فیلم ابرقهرمانی و اکشن “Black Widow” با فروش داخلی ۸۰ میلیون دلار در آخر هفته عنوان بزرگترین افتتاحیه را از زمان شروع همه‌گیری کرونا ازان خود کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

برای اولین بار عنوان جدید دنیای سینمایی مارول به طور همزمان در سینماها و شبکه دیزنی پلاس از طریق سرویس استریم پرایم اکسس – و با قیمت ۳۰ دلار- نمایش داده شد.

شرکت دیزنی در اقدامی نادر فاش کرد که این فیلم در سرویس پرایم اکسس بیش از ۶۰ میلیون دلار فروش داشته است. در خارج از آمریکا فیلم “Black Widow” در اولین شب اکران خود بیش از ۷۸ میلیون دلار فروش داشت که فروش کلی آن را گیشه جهانی  به ۱۵۸ میلیون دلار رساند.

دیزنی همچنین خاطرنشان کرد که “Black Widow”  تنها فیلمی است که فروش داخلی آن در شب افتتاحیه و در آخر هفته از از زمان شروع همه‌گیری کرونا از مرز ۱۰۰ میلیون دلار می‌گذرد. این فیلم همچنین بزرگترین افتتاحیه سینمایی دیزنی از زمان اکران فیلم‌های “پلنگ سیاه” و “کاپیتان مارول” است.

کریم دنیل، رئیس بخش توزیع رسانه و سرگرمی شرکت دیزنی درباره این فروش موفقیت‌آمیز گفت:

شرکت مارول فیلمی استثنایی را برای طرفداران خود در سراسر جهان عرضه کرد که به نقطه عطفی برای آن‌ها در بازار فعلی بدل شد. همچنانکه نگرانی‌های در مورد ویروس کرونا در سطح جهان ادامه دارد، فروش خوب “Black Widow”  در آخر هفته، استراتژی توزیع انعطاف‌پذیر ما را برای در دسترس قرار دادن فیلم‌های فرنچایز در سینما به منظور دستیابی به یک تجربه واقعی در سینما اثبات می‌کند و انتخاب را برای مشتریانی که ترجیح می‌دهند فیلم را در خانه از شبکه دیزنی پلاس تماشا کنند فراهم می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر