فرقه اساسین ۳ مینی گیم دفاع از قلعه ندارد

sajjadsa توسط sajjadsa
در ۱۳۹۱/۰۳/۲۴ , 14:06:20

طی مصاحبه ای با Joystiq آقای فیلیپ بِرگرون ، کارگردان مراحل این بازی تائید کرد که این عنوان ، مینی گیم دفاع از قلعه ندارد. او همچنین به دو خصوصیت بازی نیز اشاره کرد. یکی اینکه در بازی شاهد انفجارهای زیادی خواهیم بود و دیگری اینکه بازیکن در یک محیط باز می تواند آزادنه گردش کند و راه خود را انتخاب کند. او همچنین گفت بازی دارای محیط بسیار زنده ای نیز هست.

 

منبع


55 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خوب خدا رو شکر!!!دفاع از قلعه خیلی چیز بیخودی بود!هیچ هیجانی هم نداشت یه گوشه وای میستادی و دفاع رو مدیریت میکردی!!!اصلا جالب نبود!!!
    ولی یوبی واقعا میخواد یه شاهکار منحصر به فرد بیرون بده!!!
    دوستان کسی میدونه موسیقی این نسخه بر عهده کی هست؟؟؟جسپر کید هست؟؟؟ :wink:
    مصطفی۱۳۳ از انجمن $Pc

    ۰۰
    1. اره متاسفانه .دیگه خبری از جسپر کید نیست.دو سری که متعلق به جسپر کید بودن یعنی هیتمن و فرقه اساسین امسال اهنگساز نابغه شون رو همراه ندارن.واقعا ناراحت کننده است.البته اوضاع فرقه اساسین بهتره چون lorne balfe که شاگرد hans zimmer هست و تو خیلی کارا با استاد بوده امسال موسیقی متن فرقه اساسین رو می ساره که امیدواریم موفق باشه.

      ۰۰
  2. به نظرم سری فرقه اساسین تو گیم پلی بیش از محیط زنده یا متنوع به فکر احتیاج داره .این که فکر کنی از کدوم ساختمون بالا بری و برای لحظه به لحظه بازی فکر کنی.تقریبا شبیه نسخه اول .نه اینکه اگه ۲۰ نفر هم بریزن سرت اخرش همه رو بکشی یا تا دیدی اوضاع خراب در چشم به هم زدنی جیم بشی .باید برای حرکات یه سری محدودیت بزارن تا وقتی ادم میرسه بالای یه ساختمون ۴۰ متری ذوق کنه نه این که ۴ تا دکمه رو نگه داری و کاراکتر بی وقفه به سمت بالا حرکت کنه.درست مثل پارکور بازها که اول محیط رو می بینن بعد فکر میکنن چی کار کنن .ولی تو بازی مخصوصا شماره اخیر کافی نزدیک یه ساختمون جهت بالا رو نگه داری کاراکتر خودش مسیر رو پیدا میکنه اونم از زیر کلاهش :-D

    ۰۰
    1. ببین دوست عزیز با نظرت مخالفم چون یکی از دلایل حال کردن با بالا رفتن ازبرج ها آسون بودنشه . تو شماره اول بالا رفتنش کندتر و سخت تر بود و همین باعث اعطراض خیلیها شد!!!

      ۰۰
    2. نه عزیزم .شما خودتو بذار جای یه پارکور باز .همین حس تعلیق و اینکه برای هر حرکتی باید فکر کنی باعث جذابیت این کار میشه .کلا بازی نباید این قدر اسون باشه یه کم فکر و چالش میخواد به نظرم.
      البته من به کند بودن نسبی نسخه اول اصلا “اعتراض”نداشتم :roll:

      ۰۰
    3. من هم اعتراض نداشتم ولی خب چه میشه کرد . باید همه سلیقه ها رو در نظر گرفت.خیلی ها همین روند کنونی رو هم سخت و خسته کننده می دانند!!! :-|

      ۰۰
    4. به نظر من مشکل اساسین در چند شماره ی اخیر فقط بالا رفتن از دیوار ها نبود… کلا گیم پلی بازی یه حالت تکراری داشت!
      با اینکه شهر مثلا open world بود اما کار خاصی نمیشد توش انجام داد و مینی گیم خاصی هم نداشت!
      گرافیک بازی هم هر چند بد نبود اما جزو برترین ها نبود… به خصوص که به شدت مشکل پارگی تصویر و فرو رفتن بافت ها رو داشت.
      داستان بازی هم هر چند مناسب بود اما خیلی با ادم ارتباط برقرار نمی کرد…کلا به شخصه اصلا درگیر داستان بازی نمی شدم و برام جذابیتی نداشت.
      امیدوارم تو نسخه سوم یه بازی با گیم پلی متفاوت و داستان بهتر و گرافیک بالا نمایش داده بشه.

      ۰۰
    5. با king ps3 در مورد بالا رفتن از دیوار موافقم.اصلا جذاب نبود.اینکه یه دکمه رو بگیری همینطوری بری بالا اصلا حس خوبی به آدم دست نمیده.تازه همه نوع لبه دیوار رو هم میگرفت!هیچ کدوم هم خراب نمیشدن!!

      ۰۰
  3. اصلا بحث تکراری بودنش نیست چون brotherhood و revelations از لحاظ گیم پلی فرق آنچنانی نداشتن… بحث اینه که کلا دفاع از قلعه اونم به این سبک اصلا به مجموعه A.C نمی خوره… اگه دفاع از قلعه به A.C میخورد که دیگه برش نمی داشتن

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر