کارگردان بازی Dead Space نسبت به معرفی نسخه ریمیک واکنش نشان داد
آقای گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، کارگردان بازی Dead Space در تازهترین توئیت خود اعلام کرد از خبر ساخته شدن ریمیک خوشحال است و علاقهمند به تجربه این نسخه و بررسی تغییرات اعمال شده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
حدود یک دهه از عرضه نسخه اول مجموعه Dead Space میگذرد. این مجموعه وحشت بقا به جرئت یکی از محبوبترین بازیهایی بود که توسط الکترونیک آرتز در نسل هفتم کنسولهای بازی منتشر میشد و طرفداران بیشمار مجموعه سالها معرفی یک نسخه جدید از مجموعه بودند و بالاخره هفته گذشته و در جریان رویداد EA Play، الکترونیک آرتز به خواسته آنها پاسخ گفت و نسخه بازسازی نسخه اول بازی که سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود را رونمایی کرد. دو چهره شاخص این مجموعه اقایان گلن اسکافیلد و مایکل کاندری (Michael Condrey) سالها است از استودیو Visceral Games جدا شدهاند و در ساخت این نسخه ریمیک نقش ندارند. با این حال آقای اسکافیلد از هیجان و شور بالای خود برای تجربه نسخه ریمیک سخن گفت.
آقای اسکافلید، کارگردان بازی Dead Space اینگونه درباره ریمیک نسخه اول در اکانت توئیتر خود نوشت:
کارگردانی نسخه اول مجموعه دد اسپیس یکی از نقاط عطف تمام عمر حرفهای من بود و خیلی علاقهمند هستم تا ببینم شرکت الکترونیک آرتز و استودیو EA Motive قصد دارند با نسخه ریمیک چه کارهایی بکنند.
هر چند این پیام کوتاه است اما، به خوبی نشان میدهد آقای اسکافیلد از معرفی این بازی هوشحال است و با خاطرات خوش از دوران فعالیت خود در استودیو Visceral Games یاد میکند.