مارگو رابی در فیلم بعدی وس اندرسون ایفای نقش می‌کند

در ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ , 01:44:22
مارگو رابی

مارگو رابی بازیگر فیلم “جوخه انتحاری” در فیلم بعدی وس اندرسون در کنار تام هنکس، بیل موری، تیلدا سوینتن و آدرین برودی ایفای نقش خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

اندرسون نویسنده و کارگردانی سینما، به خاطر سبک خاص خود در طراحی میزانسن و ساخت فیلم‌های درخشانی چون “راشمور”، ” خانواده اشرافی تننبام”، “آقای فاکس شگفت” انگیز و “هتل بزرگ بوداپست” شهرتی جهانی دارد.

سایت هالییود ریپورتر مدتی پیش در گزارش خود فاش کرد که فیلمبرداری این پروژه بدون عنوان از اواخر ماه جاری در کشور اسپانیا آغاز می‌شود ، اگرچه در حال حاضر هیچ جزئیاتی از داستان آن منتشر نشده است.

باور بر این است که این پروژه در ابتدا قرار بوده در شهر رم فیلمبرداری شود اما لوکیشن فیلم‌برداری در اوایل سال جاری به اسپانیا منتقل شد. محل جدید فیلم‌برداری در شهر کوچک چینچون در جنوب شرقی مادرید واقع شده که منظره‌ای بیابانی دارد. گزارش منتشر شده روزنامه اسپانیایی زبان ال پائیس حاکی از این است که این فیلم لزوماً در ژانر وسترن نیست.

موری ، سوینتن و برودی از بازیگران ثابت فیلم‌های اندرسون هستند و در اکثر آثار قبلی وی حضور داشته‌اند. این سه بازیگر آخرین بار در فیلم “گزارش فرانسوی” به ایفای نقش پرداختند که ماه گذشته در جشنواره فیلم کن روی پرده سینما رفت.

مارگو رابی علاوه بر همکاری با وس اندرسون در نقش‌آفرینی‌های آینده‌ی خود در فیلم جدید دیوید او. راسل در کنار ستارگانی چون کریستین بیل، جان دیوید واشینگتن ، رامی مالک، آنیا  تیلور – جوی و زویی سالدانا به ایفای نقش خواهد پرداخت.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر