فیلم کمدی Free Guy صدر نشین جدول باکس آفیس شد

در ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ , 21:02:53
Free Guy

فیلم کمدی “Free Guy” با بازی رایان رینولدز بطور غافلگیر کننده‌ای فراتر از انتظارات ظاهر شد و در گیشه آخر هفته ۲۸.۴ میلیون دلار فروش داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

این فیلم که توسط شاون لوی کارگردانی شده پس از تأخیری طولانی روی پرده سینما رفت و در گیشه جهانی ۲۲.۶ میلیون دلار فروش داشت که در مجموع فروش کلی آن را ۵۱ میلیون دلار رساند. فیلم “Free Guy” قرار است پس از اتمام اکران ۴۵ روزه‌ی خود در سینما از شبکه دیزنی پلاس پخش شود اما قبل از آن در شبکه HBO Max نمایش داده خواهد شد.

فیلم “The Suicide Squad”، صدر نشین هفته‌‌ی گذشته، رکودی ۷۰ درصدی را تجربه کرد و با ۷.۷۵ میلیون دلار فروش به رتبه ۵ سقوط کرد. با اینکه این کاهش اصلاً نشانه‌ی خوبی نیست اما باید به خاطر داشت که بیشتر مخاطبان؛ این فیلم را در شبکه HBO Max تماشا کرده‌اند، این استراتژی پخش همزمان بر فروش فیلم‎‌هایی چون “Space Jam 2” و “Godzilla vs. Kong” نیز تأثیری قابل توجه گذاشته است هرچند بدیهی است عوامل دیگری نیز در عملکرد ضعیف فیلم جدید جیمز گان در گیشه دخیل بوده‌اند، این فیلم کمیک تاکنون ۴۲.۹ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته است.

از دیگر عناوین پرفروش این هفته می‌توان به فیلم “Don’t Breath 2” اشاره کرد، این فیلم دنباله عنوان دلهره آوری است که در سال ۲۰۱۶ روی پرده سینما رفت و با ۱۰.۶ میلیون دلار در ۳۰۰۵ سالن سینما در جایگاه دوم قرار گرفت، البته این رقم از افتتاحیه فیلم اصلی در پنج سال پیش – که ۲۶ میلیون دلار بود – بسیار کمتر است. فیلم جدید دیگر درام بیوگرافی “Respect” از استودیوی MGM است. این فیلم که بر اساس زندگینامه آرتا فرانکلین ساخته شده و با فروش ۸.۸ میلیون دلار در ۳۲۰۷ سالن جایگاه ۴ را در جدول باکس آفیس به خود اختصاص داد.

اسامی پرفروش‌ترین فیلم‌های جدول باکس آفیس هفته

۱- فیلم “Free Guy” با ۲۸.۴ میلیون دلار فروش در ۴۱۶۴ سالن

۲- فیلم “Don’t Breathe” با ۱۰.۶ میلیون دلار فروش در ۳۰۰۵ سالن

۳- فیلم “Jungle Cruise” با ۸۲.۱ میلیون دلار فروش در ۳۹۰۰ سالن

۴- فیلم “Respect” با ۸.۸ میلیون دلار فروش در ۳۲۰۷ سالن

۵- فیلم “The Suicide Squad”  با ۴۲.۹ میلیون دلار فروش در ۴۰۱۹ سالن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر