اسکارلت جوهانسون به جمع بازیگران فیلم بعدی وس اندرسون پیوست

در ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ , 15:48:57
اسکارلت جوهانسون

به گزارش سایت هالیوود ریپورتر اسکارلت جوهانسون، ستاره دنیای سینمایی مارول در فیلم بعدی وس اندرسون ایفای نقش خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

اسکارلت جوهانسون در این فیلم کنار ستارگان مطرح سینما بیل موری، تیلدا سوینتن، جیسون شوارتزمن، آدرین برودی، مارگو رابی  و تام هنکس به هنرنمایی می‌پردازد.

البته این فیلم اولین همکاری جوهانسون با اندرسون نیست، وی پیش از این به عنوان صدا پیشه در انیمیشن استاپ موشن “جزیره سگ‌ها” ایفای نقش کرده بود، اما این فیلم اولین پروژه سینمایی است که جوهانسون در آن در جلوی دوربین وس اندرسون ظاهر می‌شود.

اندرسون، نویسنده و کارگردانی مشهور سینما، به خاطر سبک خاص خود در طراحی میزانسن و ساخت فیلم‌های درخشانی چون “راشمور”، “خانواده اشرافی تننبام”، “آقای فاکس شگفت” انگیز و “هتل بزرگ بوداپست” شهرتی جهانی دارد.

باور بر این است که این پروژه در ابتدا قرار بوده در شهر رم فیلمبرداری شود اما لوکیشن فیلم‌برداری در اوایل سال جاری به اسپانیا منتقل شد. محل جدید فیلم‌برداری در شهر کوچک چینچون در جنوب شرقی مادرید واقع شده که منظره‌ای بیابانی دارد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی از داستان و شخصیت جوهانسون در فیلم فاش نشده است.

طبق گزارش منتشر شده فیلم‌برداری این فیلم قرار است در اواخر ماه سپتامبر به پایان برسد، کمی پیش از اکران عمومی فیلم جدید اندرسون، “گزارش فرانسوی” در ماه اکتبر.

جوهانسون برای بازی در فیلم‌های “داستان ازدواج” و “جوجو خرگوشه” در سال ۲۰۲۰ دوبار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. از نقش آفرینی‌های جدید وی می‌توان به بازیدر فیلم ابر قهرمانی “بیوه سیاه” اشاره کرد. فیلمی که اخیراً باعث حرف و حدیث‌های زیادی شده است، جوهانسون چندی پیش از شرکت دیزنی به خاطر نقض قرارداد شکایت کرد و مدعی شد که این کمپانی با پخش همزمان این فیلم در سینما و شبکه دیزنی پلاس مفاد قرارداد را زیر پا گذاشته‌ است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر