ناتی داگ: ساخت بازی‌ های داستان محور تک نفره جزوی از هویت ماست

در ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ , 14:58:12
بازی‌ های داستان محور

مدیرعامل‌های استودیو ناتی داگ در مصاحبه‌ اخیر خود اعلام کردند قصد دارند تا جایی ممکن است به ساخت بازی‌ های داستان محور تک نفره ادامه دهند. زیرا که معتقدند اینگونه بازی‌های بخشی از هویت استودیو آن‌ها را تعریف می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از اوایل نسل هفتم کنسول‌های بازی استودیو بازی سازی ناتی داگ نام خود را در میان استودیوهای بازی سازی که اهمیت خاصی برای داستان سرایی و خلق شخصیت‌های عمیق قائل هستند، مطرح کرد. هر چند این استودیو با ساخت سه‌گانه کرش بندیکوت معروف شد اما، اکنون و بویژه در میان مخاطبان جوان‌تر به خاطر عناوین داستان محوری مانند آنچارتد و لست آو آس شناخته می‌شود. اکنون که در دوره‌ای هستیم که اولویت اکثر استودیوهای بازی سازی ساخت عناوین چند نفره است، آیا قرار این استودیو نیز تغییر رویه دهد؟

پاسخ این پرسش را آقایان نیل دراکمن (Neil Druckmann) و ایوان ولز (Evan Wells) دو مدیرعامل استودیو ناتی داگ دادند. به گفته آن‌ها، این استودیو قصد دارد تا جایی که ممکن است به ساخت بازی‌ های داستان محور تک نفره ادامه دهد. زیرا معتقد است ساخت اینگونه بازی‌های بخشی از هویت آن‌ها را تعریف می‌کند. به گفته‌ آن‌ها بر خلاف سایر ناشرهای بزرگ سونی استودیوهای زیر مجموعه خود را مجبور به ساخت پروژه‌های ترند شده‌ای مانند لایو سرویس‌ها یا Free 2 Playها نکرده‌است.

آقای ولز پاسخ به پرسش وبسایت Game Informer را اینگونه داد:

این کار [ساخت‌ بازی‌های داستان محور] چیزی که است باعث می‌شود بسیاری از اعضای استودیو سر شوق بیایند و در واقع به بخشی از وجود آن‌ها متصل است. بنابراین فکر می‌کنم ما به ساخت این بازی‌ها تا آنجایی که ممکن است ادامه دهیم.

ناتی داگ در حال حاضر مشغول ساخت اول پروژه چند نفره مستقل خود است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر