تماشا کنید: تریلر فیلم Red Notice منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ , 13:04:50
Red Notice

شبکه نتفلیکس بلاخره اولین تریلر فیلم اکشن و پر انتظار “Red Notice” با بازی دوئین جانسون (بلک ادم)، رایان رینولدز (ددپول) و گل گدوت (زن شگفت‌انگیز) را منتشر کرد. این فیلم در روز جمعه ۲۱ آبان ماه (۱۲ نوامبر)، یک سال پس از اتمام مراحل فیلم‌برداری به نمایش در خواهد آمد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

در این پیش پرده که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، جانسون نقش یک مامور اف‌بی‌آی را بازی می‌کند که وظیفه دارد دو مجرم تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کند. این ویدیو بخشی از سکانس‌های اکشن و هیجان ‌انگیز فیلم را نشان می‌دهد، همچنین در ادامه می‌توانید مبارزه جانسون و رینولدز را با یک گاو ماتادور و کتک خوردن آن‌ها از گدوت که با زرنگی آن‌ها را نقش زمین می‌کند، مشاهد کنید.

راوسون مارشال تربر نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. توربر سابقه همکاری با جانسون را نیز دارد و این دو در فیلم‌های اطلاعات مرکزی و آسمان‌خراش با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

در فیلم “Red Notice”، یک مامور اف‌بی‌آی به نام راستی (جانسون) وظیفه دارد تا سارقان تحت آثار هنری را در جهان دستگیر کند. “اعلان قرمز” به مهم‌ترین و جدی ترین اعلانیه‌های اینترپل (که هشت مورد هستند) اشاره دارد و مربوط به دستگیری مجرمان تحت تعقیب است. در همین حال، گل گدوت نقش بزرگترین سارق هنری جهان را به تصویر می‌کشد و رایان رینولدز نقش بزرگترین کلاه‌بردار جهان را بازی می‌کند.

بو فلین از طریق استودیو خودف فلین پیکچرز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از استودیو سون باکز پروداکشن به همراه تربر از استودیوی بد ورژن و وندی جیکوبسن به عنوان تهیه کننده اجرایی در ساخت این فیلم مشارکت دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر