تماشا کنید: اولین تریلر سریال Hawkeye منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ , 21:20:40
سریال Hawkeye

اولین تریلر سریال “Hawkeye” منتشر شد، این ویدیو کلینت بارتون /هاکای (جرمی رنر) را در تعطیلات کریسمس با جانشین جدیدش، کیت بیشاپ (هیلی استاینفلد) که یک کماندار ماهر با لباسی بنفش است در شهر نیویورک در حال مبارزه با دشمنان خود نشان می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

داستان سریال “Hawkeye” پس از وقایع فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” رخ می‌دهد، زمانی رنر که می‌خواهد از تعطیلات کریسمس در کنار خانواده اش لذت ببرد؛ از شهر نیویورک دیدن کند،تئاتر موزیکال جدید کاپیتان آمریکا را ببیند و از خوردن غذاهای خوب لذت ببرد.

ولی زمانیکه سر و کله‌ی یک یاغی پیدا می‌شود، تمامی برنامه‌اش به هم می‌ریزد، این یاغی کماندار که با لباس رونین بارتون در اطراف شهر نیویورک آشوب به پا می‌کند دختری جوان به نام کیت بیشاپ است که همچنین یکی از طرفداران پر و پاقرص هاکای است و از نظرش او بهترین تیرانداز جهان است. پس از اینکه بارتون به هویت کیت پی می‌برد این دو قهرمان درگیر یک سری زد و خورد می‌شوند که باعث می‌شود بارتون زمان بیشتری را در نیویورک صرف آموزش کیت کند. این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهد کنید.

علاوه بر این در این پیش‌پرده جدید، چهره‌ای مهربان‌تر و متفاوت را از هاکای می‌بینیم که بین انتقام جویان همیشه شخصیتی جدی داشته است، این سریال ۶ قسمتی که بر اساس کمیک‌ “هاکای”  از مت فراکشن و دیوید آجا ساخته شده، قرار است در تعطیلات کریستمس در تاریخ ۳ آذرماه (۲۴ نوامبر) از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر