سیستم مبارزه God of War: Ragnarok از سبک مبارزه در سه‌گانه اصلی مجموعه الهام می‌گیرد

در ۱۴۰۰/۰۶/۲۶ , 17:04:24
سیستم مبارزه God of War: Ragnarok

کارگردان گاد آو وار: رگناروک در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد سیستم مبارزه God of War: Ragnarok برخی از مکانیزم‌های جذاب نسخه‌های پیشین (سه‌گانه یونان) را احیا می‌کند و المان‌هایی که نسخه قبلی نتوانست درست به آن‌ها بپردازد را به اوج می‌رساند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

تریلر رونمایی رسمی از نسخه جدید گاد آو وار، نسبتا جامع و کامل بود اطلاعات مهمی و کلیدی را درباره داستان و گیم‌پلی بازی فاش کرد. شاید حتی بیشتر آن چیزی که طرفداران انتظار آن دارند. یکی از قسمت‌های بازی که در تریلر Playstation Showcase به آن توجه ویژه‌ای شده بود، سیستم مبارزات بازی بود که بدون شک یکی از ارکان مجموعه خدای جنگ و علل اصلی محبوبیت آن است. به گفته کارگردان بازی، آقای اریک ویلیامز (Eric Williams) مبارزات در این نسخه در هر سه بعد رخ می‌دهد و به بازیکن این امکان را می‌دهد سریع‌تر و آزادانه‌تر حرکت کنند. تمامی این امکانات به لطفا ابزارهای جدید و متنوعی که در بازی تعبیه شده‌اند، فراهم شده‌است.

آقای ویلیامز اخیرا در مصاجبه‌ای اعلام کرد خواسته‌ اکثر اعضای تیم سازنده این بوده که در سیستم مبارزه God of War: Ragnarok بیشتر از Blades of Chaos در گیم‌پلی بازی استفاده شده و ابزارهایی که کریتوس از آن‌ها برای نابودی خدایان یونان از آن‌ها اسفاده کرد، بار دیگر احیا شوند:

ما در حدفاصل عرضه God of War (2018) و آغاز کار روی داستان رگناروک، مدتی وقت آزاد در استودیو داشتیم و در این برهه دو الی سه ماه یک صندوق در استودیو قرار داده بودیم که آن را صندوق ایده‌ها می‌نامیدیم و نظراتی مانند حال که Blades of Chaos را بازگرداندیم چرا به صورت کامل از آن‌ها استفاده نکنیم یا قلاب و chain pull را به بازی اضافه کنیم، در میان پیشنهادات زیاد دیده می‌شد.

در همین مصاحبه آقای کوری بارلوگ، کارگردان نسخه ۲۰۱۸ گفت که به پایان رساندن ماجراهای اساطیر اسکاندیناوی در دو بازی تصمیم وی بوده و دلایل خود را نیز برای آن ارائه کرد.

گاد آو وار: رگناروک سال میلادی آینده برای PS4 و PS5 منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر