ویژه نامه‌ی E3 دنیای بازی یکم تیرماه منتشر می شود

در ۱۳۹۱/۰۳/۲۸ , 10:26:52

طبق روال همیشگی‌مان، پس از نمایشگاه E3 ویژه نامه‌ای برای پوشش کامل اخبار و حواشی آن داریم. شماره‌ی ۱۲۷ دو هفته‌ نامه‌ی دنیای بازی نیز به این نمایشگاه اختصاص دارد. در این شماره به تمامی بازی‌های ریز و درشت نمایشگاه، حواشی و دیگر مسایل پرداخته شده است.

در شماره‌ی آتی چهار هایپ تمام صفحه از بازی‌های God of War Ascension، Watch Dogs، Halo 4 و کنسول Wii U و پنج هایپ نصف صفحه از بازی‌های Medal of Honor Warfighter، Resident Evil 6، Tomb Raider، NFS Most Wanted و Far Cry 3 خواهیم داشت که جدیدترین اطلاعات از این بازی ها را در اختیار شما قرار می دهد.

دو صفحه گزارش تصویری از نمایشگاه، خلاصه‌ی کنفرانس‌های مایکروسافت، سونی و ونینتندو به همراه معرفی بازی‌هایی که در این کنفرانس‌ها رونمایی شد، اخبار کوتاه، سخت‌افزارهای برتر نمایشگاه و سه ۱۰ برتر از جمله مطالب این شماره هستند.

شماره‌ی ۱۲۷ دنیای بازی یکم تیر ماه در سراسر کشور و در نمایندگی های دنیای بازی منتشر خواهد شد.


120 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سلام

    خوب ما هم شگفت زده شدیم چون نشریه یک روز زودتر روی کیوسک ها رفته ! اگر عصر سری به کیوسک محل بزنید ۱۰۰ درصد دنیای بازی اونجا یافت خواهد شد.

    در مورد حجم نشریه:

    دنیای بازی تنها دوهفته نامه بازی در ایران به شمار می آید که حتی یک روز هم تاخیر زمانی ندارد و بی شک منظم ترین نشریه بازی در ایران (اینکه به علت بعد مسافت نشریه با ۲ یا سه روز به بعضی از شهرها می رسد را نمی توان به پای نظم اانتشاری نشریه گذاشت)
    بنابراین اگر قصد مقایسه دنیای بازی از نظر حجمی را دارید این را نکته را مد نظر داشته باشید که دنیای بازی دو بار در ماه منتشر می شود و تقریبا معنی آن ۳۲ صفحه قطع روزنامه در ماه است.

    با تشکر

    ۰۰
    1. اولین صفحه ی مجله رو که باز میکنید با این جمله روبه رو میشوید:
      “برترین نمایش امسال مربوط به بازی BEYOND و WATCH DOGS و TLOU بود :wink:

      ۰۰
    2. جناب ببین باز داری جوری نظر میدی که گروهی زیادی از کاربران سایت رو تحریک کنه!! پس باهات برخورد شد نگو چرا واسه چی..با وجود آدم هایی مثل تو هیچ وقت جو آرومی توی سایت برقرارنخواهد شد….به تذکرات هم که گوش نمیدی…توی خود خبر دیدگاهای توهین آمیز هم که باز دردسر درست کردی..مطئن باش این چیزا از چشم مدیران دور نمیمونه!

      ۰۰
    3. تا الان که راحت هر حرفی میخواسته زده
      کسی هم هیچی به ایشون نمیگه
      استاد ترول کردن و کلا نابود کردن ۳۶۰ هست ایشون

      ۰۰
    4. بله چون یکی دو تا از مدیران دلشون نمیخواست این آقا برای مدت طولانی برن تعطیلات تابستانیو روحیشون خراب بشه…ولی والله از دیروز ۱۰ نفر از دست نظرات این آقا شکایت کردن که دیگه واقعا نیاز به بررسی رفتار ایشون هست…من شخصی چند بازی با ایشون درگیری لفظی پیدا کردم و بهشون تذکر دادم ولی ظاهرا چاره ساز نیست…تا ۱۲ تیر یا نهایتا ۱۴ تیر بساط همه متخلفان جدید بر داشته میشه…من به شخصه دوست ندارم هیچ کاربری با هر نوع سلیقه و عقیده ای بن بشه…چون هر کس نظر خودشا داره ولی وقتی این آقا میاد با نوع لحن خاصش نظر میده طبیعتا هده ای بر میان که جواب ایشونا بدن و دوباره همون آشو همون کاسه…چند وقت پیش یکی از دوستان و رفقایاین آقا فرستادیم تعیطلات که با بخشش مواجه شد و دوباره برشگت ولی اگه این بار خودشا بفرستیم تعطیلات مطمئنا حالا حالاها ازش خبری نخواهد بود..در ضمن مدتی که من در سایت نبودم این آقا چندین بار نام من رو بیخود به میون آورد و علیه من جو سازی کرده که اون هم در کارنامه درخشانش ثبت میشه….از الان تا حدودا ۱۰-۱۲ روزفرصت داره خودشا اصلاح کنه و گرنه اگه به همین روندش ادامه بده شاید دیگه در میون ما و در جمع ما نباشه

      ۰۰
    5. روزبه جان اون نظرات رو ببینی مال بهمن ماه هست نه الان تو اون خبر…در ضمن حرف درسته داره میزنه…وقتی مجله اینو گفته این بیاد بگه نگفته و مایکرو بهتر بوده :-| :-| …من خودم تو مایکروسافت به جز نمایش خیره کننده هیلو چیزی ندیدم…انسان باید کمی واقع بین باشه…همین شما تو نمایش ea بارها اومدی گفتی که مدال بهترین بوده و ea از همه بهتر…خوب اینم نظرته و به کسی مربوط نیست ولی همین نظرت باعث میشه طرفدارای کال بریزن سرت :-| و جو متشنج شه…فقط تذکردهنده نباشین خودتونم رعایت کنید :-| …در ضمن محمدرضا این اصلا ربطی به مجله نداره همه میدونن کا ماوراء و لاست اف اس نمایش خوبی داشتن مثل هیلو که خیره کننده بود..

      ۰۰
    6. هیلو۴….گرز آو وار…..فورزا…..فیبل…..اینا نمایششون خیره کننده نبود؟ مخصوصا فورزا که آخرت نمایش بود!

      ۰۰
    7. امیر جان ماها خودمون صلاح خودمونا میدونیم…اون نظر من خیلی فرق داره با نظر این آقا!!! مدال واقعا نمایش خوبی داشت…من نگفتم مدال نمایش خوبی داشت در حالیکه ندای وظیفه چیزی برای گفتن نداشت…پس ببین خیلی فرقشه..این آقا میتونست بگه نمایش این دو بازی عالی بود نه بیاد مایکروسافت رو ترول کنه!! در ضمن بعضی ها باید حد و حدود خودشونا بدونن.بلاخره در سایت سلسله مراتب و رده بندی هایی هست که تفاوت ها رو مشخص میکنه

      ۰۰
    8. امیر این نظر شخصی توء.نمایش هیلو نه هالو!!!! و فوروزا عالی بودن…من کاری به این بحث ندارم…مشکل من با ترولرهاس!! نمایش اسپلینتر سل هم عالی بود…

      ۰۰
    9. آخه کم عقل……من به تو چی بگم که اومدی از رو یه مجله ایرانی داری قضاوت میکنی…. :lol: :lol: :lol: راست میگی برو تو سایت های خارجی یه سرچ کوچولو بکن مثلا همین گیم اینفورمر اصلا بازی های سونی توش گم شده…. :lol: :lol: بجاش هیلو ۴ جوایز رو تو همه سایت ها درو کرده…..پس الکی حرف نزن و سعی کن که سر جات بشینی! :wink:

      ۰۰
    10. اگه یه مجله ایرانی رو قبول ندارید پس چرا دارید تو سایتش فعالیت میکنید … برید تو همون سایت های خارجی که همشون هالو رو به عنوان بهترین بازی انتخاب کردن … البته اگه همچین چیزی پیدا کردید!!!!!

      ۰۰
    11. گیم اینفورمر…..IGN…..گیم اسپات…..و کلی سایت دیگه….من جنابعالی رو در حدی نمیدونم که جواب بدم چرا دارم تو این سایت فعالیت میکنم.
      امیر مسعود@
      اون هلندی ها هم زیاد حرف میزدن خودت دیدی چجوری لوله شدن! :lol: :lol: :lol:
      VIVA GERMAN

      ۰۰
    12. محمدرضا میدونی هنوز که هنوزه دارم به این فک میکنم اگر اون شوت فن پرسی که با سرعت ۲۰۰km گل شد کمی بالاتر بود الان بد اشتوبر چی میشد؟؟؟..چون از بین پاهاش رد شد دقیقا

      ۰۰
  2. همیشه شماره ویژه ی E3 رو خیلی دوس داشتم. ۱مدت حس میکنم مجله خیلی به تغیر نیاز داره اینکه مثلا نشریه x میاد ۴صفحه برای بازیی که دنیای بازی مجبوره بخاطر کمبود جا ۱صفحه براش پیش نمایش بره،اختصاص میده خوب نیست شاید در کوتاه مدت ۱جهش قیمت به ۳۰۰۰الی ۳۵۰۰ تومن در ازای افزایش کیفیت و تعداد صفحات برای مخاطب سنگین به نظر بیاد اما شاید لازم باشه. تعداد صفحات نشریه حداکثر واسه ی ۱هفته نامه خوبه .

    ۰۰
    1. nexusII جان کاملا موافقم.من ۳ مجله میخونم:دی بازی،بازی رایانه ( که فکر کنم منظور تو همینه) و گیم لند(هنر بازی).اگر دقت کنی قیمت مجله ی دنیای بازی از بقیه ی مجلات کمتره خب صد در صد تعداد صفحات کمتر میشه و به جزئیات نیز کمتر اشاره میشه اما در اون حدی است که گیمر بتواند بفهمد با چه بازی ای روبه رو است.دنیای بازی برای ان هایی طراحی شده که از نظر مالی توانایی خریدن بقیه ی مجلات را ندارند و میخواهند بدانند با چه بازی ای روبه رو هستند که اصلا به سراغ ان بازی بروند یا نه. برعکس مجلات دیگر ۱۰۰ صفحه دارند وقیمت نیز بالاتر است هم چنین بازی ها را ۲ تا ۴ صفحه نقد میکنند.خب اگر برای یک بازی ۶ نفر بیایند درباره ی یک چیز حرف یزنند که اصلا ان مجله نیست.وقتی در دنیای بازی در نقد مکس پین ۳ خودتان هم دیدید یک نفر درباره ی بخش چند نفره صحبت کرده بود یک نفر درباره ی بدبختی های مکس پین و یک نفر مکس پین به روایت راک استار.خب همیشه باید اینجوری باشد و نقد کننده های مختلف که درباره ی مباحث مختلف بازی صحبت کرده اند فقط باید در موقع امتیاز دهی به بخش های مختلف یک بازی امتیاز بدهند.مثلا الان در سایت بخش اعظمی به مکس پین ۳ نمره ی ۵ داده بودند که همه میدانیم که حقش ۵ نیست.حقش ۳/۵ به بالا است و از ۵ نیز پایین تر است.مشکلات گیم پلی،روایت داستان و حتی دمو های طولانی و بیش از حد آسان بودن بازی همین ها باعث کاهش نمره ی بازی میشوند. :wink:

      ۰۰
    2. فقط راجع به مکس به نظرم کمی تند رفتی و جای بحث زیاد داره اما اینجا آف تاپیک میشه ایشالله توی تاپیک مربوط راجع بهش صحبت میکنیم :wink:

      ۰۰
    3. nexusII جان اسمتو نمیدونم بهم بگو به اسم صدات کنم. واقعا اگر شماره های قبلی مکس پین رو بازی کرده باشی متوجه میشی که داستان اصلا مانند شماره های قبلی نیست و خیلی افت کرده.درسته بازی نقاط قوت زیاد داره،اما نکات منفی هم داره.من با این که مکس رو روی PS3 رفتم ولی هنوز که هنوزه مکس پین ۱ رو به این شماره ترجیح میدم.موفق . سربلند باشی. :wink:

      ۰۰
    4. خب
      مکس پین رو بریم
      داستان بازی افت خیز زیادی دارد
      اما به نظر می‌رسد داستان کلی بازی به معنی واقعی آن چیزی نیست که مخاطبان مکس پین انتظار آن را می‌کشیدند و لااقل خود را برای داستانی شخصی‌تر و عمیق‌تری از مکس آماده کرده بودند. به هرحال باید این را نیز در نظر گرفت که پرونده داستان کلی مکس در پایان شماره دوم بازی تقریبا بسته شده بود و ادامه دادن آن نیز کمی دور از ذهن به نظر می‌رسید.
      مطمئنا تغییر محیط های تاریک، سرد و بی روح با مکانی گرم، پر نور و شاد می‌تواند یکی از عللی باشد تا مکس پین آن طور که باید، مورد استقبال هواداران قرار نگیرد. اتمسفر موجود در دو شماره اول به قدری تاثیر گذار بود که می‌توان آن را یکی از ارکان اصلی بازی نام‌گذاری کرد. اما جو تاریک و غمگین کلی بازی باعث شده تا به میزان زیادی همین احساس در این شماره نیز به مخاطب القا شود. به علاوه این که در طول بازی مراحلی وجود دارند که داستان‌های قبل از زمان اتفاقات بازی را با همان حس دو نسخه پیشین روایت می‌کنند.
      در کنار چهره‌پردازی‌ها و طراحی محیط، یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مکس پین های قبلی که در این شماره یافت نمی‌شود مونولوگ‌ها و دیالوگ‌های ظریف، تاثیرگذار و به یاد ماندنی هستند که در Max Payne 3 اثری از آن‌ها نیست. گرچه تیم سازنده بازی سعی کرده تا با بهره گیری به جا و مناسب از مونولوگ‌ها به شباهت بازی با نسخه‌های پیشین بیفزاید اما متاسفانه تعداد این‌گونه دیالوگ‌ها و مونولوگ‌های ناب از چند مورد فراتر نمی‌رود.
      در کل به نظر می‌رسد Rockstar به خوبی از پس ساخت آن بر آمده است و با وجود نواقص در خلال داستان، توانسته گیم پلی و سبک گرافیکی گذشته را به خوبی به نسل حاضر منتقل کند تا بتوان از تجربه آن به عنوان یک دنباله خیلی خوب و یک بازی مستقل عالی نام برد.
      شایان کرمی

      ۰۰
    5. @iran
      خب
      مکس پین رو بریم
      داستان بازی افت خیز زیادی دارد
      اما به نظر می‌رسد داستان کلی بازی به معنی واقعی آن چیزی نیست که مخاطبان مکس پین انتظار آن را می‌کشیدند و لااقل خود را برای داستانی شخصی‌تر و عمیق‌تری از مکس آماده کرده بودند. به هرحال باید این را نیز در نظر گرفت که پرونده داستان کلی مکس در پایان شماره دوم بازی تقریبا بسته شده بود و ادامه دادن آن نیز کمی دور از ذهن به نظر می‌رسید.
      مطمئنا تغییر محیط های تاریک، سرد و بی روح با مکانی گرم، پر نور و شاد می‌تواند یکی از عللی باشد تا مکس پین آن طور که باید، مورد استقبال هواداران قرار نگیرد. اتمسفر موجود در دو شماره اول به قدری تاثیر گذار بود که می‌توان آن را یکی از ارکان اصلی بازی نام‌گذاری کرد. اما جو تاریک و غمگین کلی بازی باعث شده تا به میزان زیادی همین احساس در این شماره نیز به مخاطب القا شود. به علاوه این که در طول بازی مراحلی وجود دارند که داستان‌های قبل از زمان اتفاقات بازی را با همان حس دو نسخه پیشین روایت می‌کنند.
      در کنار چهره‌پردازی‌ها و طراحی محیط، یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته مکس پین های قبلی که در این شماره یافت نمی‌شود مونولوگ‌ها و دیالوگ‌های ظریف، تاثیرگذار و به یاد ماندنی هستند که در Max Payne 3 اثری از آن‌ها نیست. گرچه تیم سازنده بازی سعی کرده تا با بهره گیری به جا و مناسب از مونولوگ‌ها به شباهت بازی با نسخه‌های پیشین بیفزاید اما متاسفانه تعداد این‌گونه دیالوگ‌ها و مونولوگ‌های ناب از چند مورد فراتر نمی‌رود.
      در کل به نظر می‌رسد Rockstar به خوبی از پس ساخت آن بر آمده است و با وجود نواقص در خلال داستان، توانسته گیم پلی و سبک گرافیکی گذشته را به خوبی به نسل حاضر منتقل کند تا بتوان از تجربه آن به عنوان یک دنباله خیلی خوب و یک بازی مستقل عالی نام برد.
      شایان کرمی

      ۰۰
    6. شایان هستم…
      شاید قلم هیچکس مثل سم لیک نشه اما این شماره هم با داستان منسجم و دیالوگ نویسی خوبی طرف بودیم. این شماره شاید به علت فضا سازی متفاوت که طرفدار های قدیمی رو اذیت کنه. بله من هر ۲تا مکس قبلی رو تموم کردم به نظرم این بازی به خوبی تونسته از اعتبار مکس دفاع کنه هرچند که شاید مثل قبل با داستان چند لایه و ضرباهنگ مناسب برخوردار نباشه….

      ۰۰
    7. نه
      داستان بازی از نظر کشش داستانی مشکلی نداره
      مشکل بازی عمق گیری شخصیت مکس پی و همچنین محل های روایت داستانه

      ۰۰
    1. کلا تو این شماره نویسنده ها مطرح نیستند و حاصل یک کار گروهی بوده ولی جایی مستقیما اسم شاهین نیومده. :roll:
      Watch Dogs رو متین ایزدی نوشته
      GOW هم وحید پولادی

      ۰۰
    2. اره مارلون جان من تهران هستم.منطقه ی ۱۳.باید یه سر برم ببینم اومده یا نه.مرسی از اطلاع رسانیت.

      ۰۰
  3. سلام

    بابت تبلیغات روی جلد
    بعد از نمایشگاه بازی های رایانه ای کادر چپ مجدد برداشته می شه و این وضعیت موقت هست

    در مورد سامسونگ و گیگابایت هم که می شه گفت اونا حامیان همیشگی ما توی ۷ سال گذشته بودند و روی جای خودشون بسیار سخت گیر هستند.
    عملا راضی نگه داشتنشون کار ساده ای نیست به علاوه که گرون قیمت ترین فضاهای تبلیغاتی نشریه رو در اختیار دارند.

    با تشکر

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر