تماشا کنید: کلیپی جدید از فیلم Red Notice منتشر شد

در ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ , 02:49:57
فیلم Red Notice

پس از انتشار تریلر فیلم پرهزینه “Red Notice”، شبکه نتفلیکس کلیپی جدیدی را از این فیلم با بازی دوئین جانسون (بلک ادم)، رایان رینولدز (ددپول) و گل گدوت (زن شگفت‌انگیز) را منتشر کرد. این کلیپ توسط جانسون در طی رویداد تودوم به نمایش درآمد. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون با دنیای بازی همراه باشید.

به گفته‌ی جانسون این فیلم ادای دینی به فیلم‌های اکشن ماجراجویی کلاسیک است و قرار است بزرگترین فیلمی باشد که تاکنون از شبکه نتفلیکس پخش شده است. جانسون قبل از پخش کلیپ اظهار داشت:” که در این فیلم هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.” و صحنه مبارزه این سه بازیگر لحظاتی را سرشار از کمدی برای مخاطبان فراهم می‌کند. این کلیپ را می‌توانید در زیر مشاهد کنید:

در فیلم “Red Notice”، یک مامور اف‌بی‌آی به نام راستی (جانسون) وظیفه دارد تا سارقان تحت آثار هنری را در جهان دستگیر کند. “اعلان قرمز” به مهم‌ترین و جدی ترین اعلانیه‌های اینترپل (که هشت مورد هستند) اشاره دارد و مربوط به دستگیری مجرمان تحت تعقیب است. در همین حال، گل گدوت نقش بزرگترین سارق هنری جهان را به تصویر می‌کشد و رایان رینولدز نقش بزرگترین کلاه‌بردار جهان را بازی می‌کند.

راوسون مارشال تربر نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. توربر سابقه همکاری با جانسون را نیز دارد و این دو در فیلم‌های اطلاعات مرکزی و آسمان‌خراش با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

بو فلین از طریق استودیو خودف فلین پیکچرز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از استودیو سون باکز پروداکشن به همراه تربر از استودیوی بد ورژن و وندی جیکوبسن به عنوان تهیه کننده اجرایی در ساخت این فیلم مشارکت دارند.

فیلم اکشن – کمدی “Red Notice” در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر