اطلاعات جدید از بازی Dead Space 3
امروز به صورت رسمی تایید شد که سومین قسمت از بازی های Dead Space از سیستم پناه گیری استفاده خواهد کرد.علاوه بر این شرکت Visceral Games تایید کرده در Dead Space 3 هیچگونه بخش چندنفره ای وجود نخواهد داشت اما حالت همکار دونفره(co-op)
در بازی وجود دارد که در واقع دو کاراکتر اصلی بازی یعنی ایزاک کلارک و جان کارور در بخش تکنفره و داستانی همدیگر را پوشش داده و تعاملات و صحنه های جدیدی در بازی بوجود می اورند.همچنین اعلام شده که در بازی مناطق بدون جاذبه(Zero Gravity) و سیاه چاله های فضایی نیز وجود دارند که گیم پلی بازی را نیز متنوع تر می کنند.سیاره برفی دیده شده در اسکرین شات های بازی نیز جایی به نام Tau Volantis می باشد.
منبع
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اخه من نمیدونم دد اسپیس کجا و کاور کجا اخه مگه بازی اکشن هستش که می خوان سیستم کاور براش بزارن :twisted: :twisted: :twisted: اقا بزارین یه چیزی از همین الان بگم دداسپیس هم سرنوشتش شد شبیه اویل .
_____________________-
محسن از انجمن PS 3 IS GOD
همون راهی که کپکام با RE5 رفت اینا هم دارن میرن. حساب کن نکرومورف ها با شاتگان بهت حمله کنن بعد مجبور شی کاور بگیری و هد شاتشون کنی!! اونموقع اس که قیافه آدم اینجوری میشه :-|
دقیقا پول پرستی هست که باعث این اتفاقات میشه
EA بعد از بلایی که سر DRAGON AGE آورد ثابت کرد توی زمینه ی خراب کردن IP های خوبش استعداد جالبی داره…..
جالبه که اینا یه بار از کاری که میکنن درس نمیگیرن باز هم همون اشتباه رو انجام میدن
امیر جان به هر حال این تغیرات برای گیمرا و منتقد هائه که خوب نیست و باعث نارضایتی میشه اما این اکشن تر کردن و راحت تر کردن بازی باعث جذب طیف های مختلف مخاطبان و در نتیجه فروش و سودآوری بیشتر میشه.
و تو این دوره زمونه کمتر شرکتی هست که مخاطب براش مهم باشه
توجه:
به تمامی علاقه مندان این بازی اعلام میشود که فک کنید چنین بازی وجود نداشته.
با تشکر امیرحسین
خوب صبر کنید بازی منتشر بشه،بازیش کنید،بعد بزنید لهش کنید.
بازی خوبی بود باهاش حال کردم مراحل دهن سرویس کننده ای داشت :wink:
ادب از که اموختی لقمان جان؟
این بازیرو دوست دارم،امیدوارم با تعقیراتى که کرده مثل ۲نسخه قبلی لذت بخش باشه.
Ps3 is god
هم کاور گیری و هم بخش همکاری.شاید بتونه موفق بشه اما مثل نسخه های پیشین حس ترس رو القا نخواهد کرد.علی از pc$
کاور گیری تو دد اسپیس؟!!؟یه حسی در من هست که میگه این نسخه چندان جالب از آب درنمیاد بعد دیدم دموش تو نمایشگاه این حس در من بوجود اومد.امیدوارم اشتباه باشه.دنیرو از pc$
موافقم دوست من . امیدوارم به این نسخه گند نزنند !!!
گند نمیزنند!
مخاطبان قدیمی را به سیاه چال فراموشی تبعید می کنند و بازی تکراری برای پول بیشتر خواهند ساخت
البته این کار ها زیاد دوام ندارد
منم همینو منظورمه دوست خوبم .
یعنی اینا مخاطبایی مثل ما رو نادیده میگیرن و گند میزنند به بازی (از نظر ما ها ) و در عوض مخاطبای بیشتر و تکراری پسند گیر میارند !!!
خوب چرا الکی دیسلایک میخوره
مگه چیزی گفتیم!
نگران نباش دوست عزیز
چنتا کار.بر نما هستند که نسبت به من ، شما ، روزبه و … حسا.سیت (مح.بت دارند !!!) پیدا کردن و دیسلایک میزنند . احتمالا نمیدونند چجوری نظر بدن دیسلایک میزنند !! !!
————–
این ویر.وسم از دیبازی دلیت خواهد شد :wink:
خوبه
الان دیسلایک می زنند!
این دو سه روزی که بعد از امتحانات برگشتم به سایت کامنت های بسیار مفید و هدفمندی در موضوع
توهین به یکدیگر!_شرایط دوست یابی_ترول های به جا و به حق!-عشق و محبت ! و بسیاری از مسائل دیگه دیدم
البته معدودی از کامنت ها هم در ارتباط با موضوع بود !
دیسلایک هم اضافه شد
فوق العاده ست!!!!
خب به نظرم کاور گرفتن اصلا مناسب چنین بازیی نیست!!! از سختی بازی و استرس موجود در بازی میکاهه و بار اکشن بازی رو زیاد میکنه
______________________________
Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow:
انجمن حقوق بگیران مایکروسافت
حتما دشمن ها رو چند برابر کردن یا … بلخره یه کاری میکنن که ما آرزو کنیم که کاش کاور گرفتن رو تو بازی نمیزاشتن. :roll:
ستاره گرفتم!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
مبارکه. :lol:
این ها همش بخاطره ۱ کلمه هست . {{پول}}
اکشن شدن بیشتر = پول بیشتر
البته نمیشه گفت صرفا به خاطر درامد بیشتر سیستم سنگرگیری رو به بازی اضافه کردن، الان طوری شده که دیگه توی هر بازی ای که بشه تیر زد باید سنگر هم بگیره و این مثل یه قانون شده که همه بازی ها رو شامل میشه حالا چه بازی بخواد اکشن خالص باشه چه بازیه ترسناک با چاشنی اکشن.
دوست عزیز جوانر تو فضای مرده میپرن رو سر و کلت و میان تیکه تیکت میکنند مثلا کاور گیری الان چه معنی داره ؟!!!
فقط این موقعی پیش میاد که طرف مقابل هم تیر بزنه بهت !!!
تصور کنید جوانر سلاح به دست !!!
خب حتما موجوداتی وجود دارن که به طرفت تیر بزنه حالا نه حتما با گلوله و اسلحه شاید با یک ماده خطرناک که به طرفت پرت بشه
همون که Nightmare گفت دیگه!میشه COD!
دستشون درد نکنه که اینم دارن کالاف میکنند !!
یعنی موندم چند ساله دیگه فورزا هم بشه شوتر به سبک کالاف !!! !!! !!!
دیگه نگران این نباشین که ممکنه یک سال از کال خبری نباشه چون جایگزین زیاد داره و همه دارن میشن کالاف !!
دقیقا
احتمالا تو این بازی از اول تا اخر صحنه های سینمایی رو باید نگاه کنیم
متاسفانه بازی سازها و ناشر ها جنبه ی بازی هایی مثل ندای وظیفه رو اصلا ندارن.
تا دیدن این بازی خوب میفروشه هر سبکی رو یه جوری به این بازی پیوند دادن.
من راستش تا حالا Dead Space رو بازی نکردم ولی فکر نکنم این ٢تا هیچ ربطی بهم داشته باشن اصلا سبکشون باهم فرق میکنه و سازنده های DS هر کاری هم با بازی خودشون بکنن بازهم شبیه کالاف نمیشه! تازه تو کالاف سیستم کاور هم نداره!!
چرا میشه برو بازی کن میفهمی
دوست خوبم اگه به اینا باشه میبینی که فردا ریسینگ رو هم میکنند شوتر و مثل کالاف .
بله کالاف سیستم کاور نداره . مثال آوردم دوست من .
نمونه ببین چه بلایی سر Fear اومد وقتی اکشنش کردن ؟!!!
یه موضوع دیگه هم که میشه بهش اشاره کرد اینه که طراحی های محیط هم با توجه به اضافه شدن سیستم سنگر گیری تغییر میکنه و باید مکانهایی رو صرفا برای سنگر گیری به فضای بازی اضافه کرد.
این قضیه(اضافه شدن حالت سنگر گیری) با اون حس فرار و در تنگنا قرار گرفتن از حمله بی مهابای نکروموفها در تضاده.
سیستم co=opباعث کمتر شدن ترس بازی میشه
سنگر گیری هم که داره نوید یه بازی شوتر رو میده بجای یه بازی ترسناک
کاشکی رفیقش دختر بود
چی داداش؟!!!!!!!!!!!۱۱ :mrgreen:
بی نظیره.
وحشت و ترس بازی مربوط به اتمسفر و ساختار های فضایه بازی و همچنین به جریانات درون گیم پلی که اتفاق خواهند افتاد بستگی داره نه به گروهی بودن یا نبودن .
شایدم بلکه گروهی ترسناک تر کنه !!!!