خانه » اخبار بازی Splinter Cell: Blacklist هنوز هم یک بازی مخفی کاری است × توسط Gordon در ۱۳۹۱/۰۳/۳۰ , 17:00:50 82 این یک حقیقت است که سری بازی های Splinter Cell که در واقع از ابتدا رگ و ریشه مخفی کاری داشته اند در طول این سال ها و با عرضه قسمت های جدید از این بازی دیده شده که بخش مخفی کاری در بازی بسیار کمرنگ شده و در گیم پلی بازی اکشن بر مخفی کاری سلطه بیشتری دارد. جدیدترین قسمت از بازی های اسپلینتر سل یعنی Splinter Cell: Blacklist که در E3 امسال رونمایی شد سراسر یک بازی اکشن نشان می دهد که طرفداران این بازی را به کلی از وجود مخفی کاری در بازی دلسرد کرده.اما اقای Andy Wilson مدیر تولیدی شرکت Ubisoft Toronto طی مصاحبه ای با VideoGamer می گوید که Blacklist یک بازی کاملا اکشن نیست و راه های زیادی برای مخفی کاری دارد. او می گوید: “یکی از ویژگی هایی که ما در این بازی برای طرفداران اماده کردیم “انتخاب” است.انتخاب اینکه شما از چه راهی بازی را انجام دهید.اگر شما دوست داشتید می توانید از راه اکشن وارد شوید و اگر نه سیستم مخفی کاری بازی به خوبی وظیفه خود را انجام می دهد.ما راه های زیادی در بازی برای گیمرها قرار دادیم که می توانند به خوبی از مکانیزم مخفی کاری استفاده کنند.ما فعلا قسمت کوچکی از بازی را برای طرفداران نشان دادیم و می خواهیم طی ماه های اینده بخش های بیشتری از مخفی کاری بازی و راه های موجود برای این کار را را به مردم نشان دهیم.” اما سوال اصلی این است؛ایا مخفی کاری در بازی به خوبی بازی های گذشته این بازی است؟ اقای ویلسون قول داده که مخفی کاری در بازی به مانند بازی های گذشته اسپلینترسل فوق العاده و جذاب خواهد بود: “مخفی کاری یک روشی سنتی است که طرفداران دوست دارند که در بازی ها وجود داشته باشد.من فکر می کنم طرفداران به طور حتم بخش مخفی کاری بسیار خوبی در Blacklist شاهد خواهند بود.ما در بازی فقط شاهد گیم پلی در مواقع روز نخواهیم بود بلکه گیم پلی بازی در شب ها هم اتفاق خواهد افتاد و مخفی کاری در شب و تاریکی نیز به Splinter Cell:Blacklist برگشته است و این تمام چیزی است که فعلا تا اینجا می توانم بگویم.” منبع نویسنده Gordon βΣŠΤ іп τĦЄ ШФЯLD --------------------------------------------------------------------------------------------- 82 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر.واقعا دو شماره ی CT و DA از نظر مخفی کاری عالی بودن.اما محاکمه کاملا در نقطه ی مقابل قرار داشت.امیدوارم این شماره هم زیبا باشه.علی از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بی تاب برای دیدن مراحل مخفی کاری در شب…تئوری آشفتگی یه نسخه بی نظیر از اسپلینتر بود یه مخفی کاری ناب خدایش بیامرزد.دنیرو از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید البته فرشید فکر کنم “تئوری هرج و مرج” ترجمه بهتری باشه! نظرت چیه؟ ———————————————————————- CoD Team ۰۰ من شخصا ” تئوری آشوب ” رو ترجیح میدم برای ترجمش ۰۰ هرچی تو بگی گلم ۰۰ اون نسخه بی نظیر بود. ته ته ته مخفی کاری بود.هنوزم لذت بخش ترین و حرفه ای ترین تو سبکه مخفی کاریه. واقعا خدا بیامرزدش ۰۰ من نسخه های ۳ و مخصوصا ۴ (مامور دو جانبه ) رو بسیار دوست دارم .بازی های عالی ای بودن.ولی حرفه ای ترین تو سبک مخفی کاری نبودن .تا وقتی متال گیر سالید وجود داره .مخفی کاری در شماره سوم متال گیر سالید غوغا میکرد .شماره چهار که بماند…………………. …………………………………………………………………………………… ps3 is god ۰۰ بله کاملا درسته این عنوان همیشه در ضمینه ی مخفی کاری زیر سایه متال گیر خواهد ماند مخصوصا نسخهی ۴ متال گیر ۰۰ چرا داداش بودن. یه بار دیگه برو شماره ۳ ر. بازی کن ۰۰ آقا چرا هیچ کس به حرف من گوش نمیدههههههههههههههههههه :evil: :evil: :evil: این عکسی که واسه این خبر گذاشتید مال RANIBOW6 PATRIOTS هستتتتتتتتت. :evil: :evil: :evil: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید هر چی میخواد باشه فقط قشنگ باشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یعنی برای شما فرقی نمیکنه که بازی Splinter Cell که به مخفی کاریش معروفه،چه بلایی سرش بیاد؟ فرق نمیکنه که مثلا مخفی کاریشو حذف کنند یا نه؟ ۰۰ خیلی عالیه اگر هنوزم بخش قوی مخفی کاری تو بازی باشه . اصل این بازی به همین مخفی کاریشه ———— پایان یک کابوس ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید والا اون چیزی که ما تو e3 امسال دیدیم چیزی به نام مخفی کار نداشت البته اگه بازی مثل قیدما هم بشه دیگه حال نمی ده مخصوصا او Double Agent یادش بخیر چه پدر از من در اورد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مخفی کاری در شب…. عالیه…. عالی :-P :) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اصلا این بازیبدون مخفی کاری که دیگه اسپلینتر سل نیست!!! واقعا مخفی کاریهای نسخه ۱و۲و۳و۴ زبان زد بودن…من عاشق اون استایل سم فیشر در مواقع مخفی کاری بودم…البته فوق العاده ازاین اسپلینتر سل جدید خوشم اومده و بی صبرانه منتظر شنیدن اطلاعات جدید و دیدن تریلرهای جدیدش هستم…مراحل شب در لوکیشن هایمرزی هم میتونه جالب باشه ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ای بابا سه هفته نبودیم دقیقا همه چیز مثه قبله هنوزم الکی واست دیسلایک میزنن!!! اخه چرا . . . !!؟؟ ۸-O ۰۰ خوب البته تا انتشار تریلر ها ی جدید نمیشه نظر خاصی داد من حدس میزنم بیشتر این حرف رو زده تا طرفدار ها رو راضی نگه داره اما من هم امیدوارم بیشتر مخفی کاری باشه COD TEAM ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید امیدوارم قشنگ بشه. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من که به یبوسافت ایمان دارم مخصوصا اگه بازی که می سازند درش جید ریموند نقش داشته باشه ۰۰ من به جید ایمان دارم… :lol: :lol: :lol: ۰۰ یکی نیست به این jade raymond بگه برای چی بازی به این مهمی رو به maxim blande میده . این اقا طراح مراحل فرقه اساسین ۱ هم بود و اتفاقا بیشترین ایرادی که به فرقه اساسین ۱ میگرفتن همین تکراری و یکنواخت شدن مراحل بود .پروژه بعدی ایشون splinter cell:conviction بود که اونجا هم بازی جالبی تحویل نداد (من این بازی رو روی pc تجربه کردم) و بازی به شدت اسون و بی عمق شده بود .(اقای نمازیان این بازی رو نقد کردند).با این حساب فکر کنم این شماره هم عنوان جالبی از اب در نیاد . jade raymond میتونست به جای maxim blande از patrice desilets به عنوان طراح بازی کمک بگیره که حداقل بشه امیدی به بازی داشت. ۰۰ پاتریس دیسلتس در زمان ساخت ac:brother hode از یوبی سافت جداشد رفت thq ۰۰ میدونم رفت thq .ولی خوب دوباره میتونست برگردوندش .به نظرم خیلی خلاق بود.حداقل در برابر این maxim blande . وقتی patrice desilets از یوبی سافت جدا شد و رفت thq داشتم چند متر شاخ در می اوردم .واقعا کاری بود بس عجیب ۸-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O ۰۰ باید قشنگ باشه ۰۰ نمایش بیشتر
خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر.واقعا دو شماره ی CT و DA از نظر مخفی کاری عالی بودن.اما محاکمه کاملا در نقطه ی مقابل قرار داشت.امیدوارم این شماره هم زیبا باشه.علی از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بی تاب برای دیدن مراحل مخفی کاری در شب…تئوری آشفتگی یه نسخه بی نظیر از اسپلینتر بود یه مخفی کاری ناب خدایش بیامرزد.دنیرو از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
البته فرشید فکر کنم “تئوری هرج و مرج” ترجمه بهتری باشه! نظرت چیه؟ ———————————————————————- CoD Team ۰۰
اون نسخه بی نظیر بود. ته ته ته مخفی کاری بود.هنوزم لذت بخش ترین و حرفه ای ترین تو سبکه مخفی کاریه. واقعا خدا بیامرزدش ۰۰
من نسخه های ۳ و مخصوصا ۴ (مامور دو جانبه ) رو بسیار دوست دارم .بازی های عالی ای بودن.ولی حرفه ای ترین تو سبک مخفی کاری نبودن .تا وقتی متال گیر سالید وجود داره .مخفی کاری در شماره سوم متال گیر سالید غوغا میکرد .شماره چهار که بماند…………………. …………………………………………………………………………………… ps3 is god ۰۰
بله کاملا درسته این عنوان همیشه در ضمینه ی مخفی کاری زیر سایه متال گیر خواهد ماند مخصوصا نسخهی ۴ متال گیر ۰۰
آقا چرا هیچ کس به حرف من گوش نمیدههههههههههههههههههه :evil: :evil: :evil: این عکسی که واسه این خبر گذاشتید مال RANIBOW6 PATRIOTS هستتتتتتتتت. :evil: :evil: :evil: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
یعنی برای شما فرقی نمیکنه که بازی Splinter Cell که به مخفی کاریش معروفه،چه بلایی سرش بیاد؟ فرق نمیکنه که مثلا مخفی کاریشو حذف کنند یا نه؟ ۰۰
خیلی عالیه اگر هنوزم بخش قوی مخفی کاری تو بازی باشه . اصل این بازی به همین مخفی کاریشه ———— پایان یک کابوس ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
والا اون چیزی که ما تو e3 امسال دیدیم چیزی به نام مخفی کار نداشت البته اگه بازی مثل قیدما هم بشه دیگه حال نمی ده مخصوصا او Double Agent یادش بخیر چه پدر از من در اورد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اصلا این بازیبدون مخفی کاری که دیگه اسپلینتر سل نیست!!! واقعا مخفی کاریهای نسخه ۱و۲و۳و۴ زبان زد بودن…من عاشق اون استایل سم فیشر در مواقع مخفی کاری بودم…البته فوق العاده ازاین اسپلینتر سل جدید خوشم اومده و بی صبرانه منتظر شنیدن اطلاعات جدید و دیدن تریلرهای جدیدش هستم…مراحل شب در لوکیشن هایمرزی هم میتونه جالب باشه ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ای بابا سه هفته نبودیم دقیقا همه چیز مثه قبله هنوزم الکی واست دیسلایک میزنن!!! اخه چرا . . . !!؟؟ ۸-O ۰۰
خوب البته تا انتشار تریلر ها ی جدید نمیشه نظر خاصی داد من حدس میزنم بیشتر این حرف رو زده تا طرفدار ها رو راضی نگه داره اما من هم امیدوارم بیشتر مخفی کاری باشه COD TEAM ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
امیدوارم قشنگ بشه. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
یکی نیست به این jade raymond بگه برای چی بازی به این مهمی رو به maxim blande میده . این اقا طراح مراحل فرقه اساسین ۱ هم بود و اتفاقا بیشترین ایرادی که به فرقه اساسین ۱ میگرفتن همین تکراری و یکنواخت شدن مراحل بود .پروژه بعدی ایشون splinter cell:conviction بود که اونجا هم بازی جالبی تحویل نداد (من این بازی رو روی pc تجربه کردم) و بازی به شدت اسون و بی عمق شده بود .(اقای نمازیان این بازی رو نقد کردند).با این حساب فکر کنم این شماره هم عنوان جالبی از اب در نیاد . jade raymond میتونست به جای maxim blande از patrice desilets به عنوان طراح بازی کمک بگیره که حداقل بشه امیدی به بازی داشت. ۰۰
میدونم رفت thq .ولی خوب دوباره میتونست برگردوندش .به نظرم خیلی خلاق بود.حداقل در برابر این maxim blande . وقتی patrice desilets از یوبی سافت جدا شد و رفت thq داشتم چند متر شاخ در می اوردم .واقعا کاری بود بس عجیب ۸-O 8-O 8-O 8-O 8-O 8-O ۰۰