بزودی خبرهایی جدیدی از The Wolf Among Us 2 منتشر خواهد شد

در ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ , 15:50:39
Telltale Games, The Wolf Among Us 2

اخیرا وبسایت رسمی استودیو تل تیل (Telltale)، مطلبی را منتشر کرده و در آن به طرفداران وعده داده بزودی اطلاعات جدیدی درباره بازی The Wolf Among Us 2 را با آن‌ها به اشتراک بگذارد. از معرفی این بازی بیش از ۲ سال می‌گذرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

دو سال قبل و در جریان رویداد The Game Awards 2019 بود که استودیو تل تیل از نسخه دوم بازی The Wolf Among Us رونمایی کرد و توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند. نسخه اول این مجموعه یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین بازی‌های استودیو تل تیل قبل از ورشکستگی بود و نقش زیادی تا مطرح شدن نام‌ها در میان استودیوهای مطرح، بویژه در ژانر درام تعاملی داشت. سبک و سیاق این بازی به طور کلی لحن استودیو سازنده را تعریف کرد و به نوعی به امضای کار آن‌ها بدل شد. پس از گذشت دو سال از معرفی این بازی، سازندگان هیچگونه اطلاعات و اخبار جدیدی درباره این بازی منتشر نکردند.

اخیرا وبسایت رسمی تل تیل مطلبی را منتشر کرده و از طرفداران بابت اینکه در رویداد The Game Awards 2021 حضور نداشتند، عذرخواهی کردند. در این مطلب اشاره کوتاهی به بازی The Wolf Among Us 2 نیز شده‌است. سازندگان اعلام کردند بزودی اخبار جدیدی مربوط به بازی منتشر می‌شود. هر چند سازندگان از اعلام زمان مشخص خودداری کردند اما، گفتند بخشی از اطلاعات جدید در نسخه جدید مجله Game Informer منتشر می‌شود. نسخه جدید این مجموعه طی چند هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخص نیست اطلاعات وعده داده شده تا چه اندازه مهم و کلیدی هستند، به تقل از برخی شایعات بازی در سال ۲۰۱۹ از ابتدا در دست ساخت قرار گرفته و کلیه پیشرفت‌های قبلی تیم سازنده کنار گذاشته شده‌است و بنابراین نباید منتظر شنیدن اخبار چندان مهمی بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر