بازی Hogwarts Legacy تاخیر خورد

در ۱۴۰۱/۰۵/۲۱ , 22:00:26
Hogwarts Legacy

شرکت وارنر اعلام کرد که بازی جهان باز و مورد انتظار خود یعنی Hogwarts Legacy که قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه شود را در تاریخ ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی ( ۲۱ بهمن ) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد کرد. همچنبن تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی هنوز اعلام نشده است.

از آخرین باری که از بازی Hogwarts Legacy نمایشی دیدیم، مدت زیادی می‌گذرد. این سکوت خبری بسیاری از طرفداران دنیای هری پاتر را متعجب و نگران کرد که آیا این بازی که قرار بود در تعطیلات ۲۰۲۲ عرضه شود، می‌تواند به پنجره موعد انتشار خود برسد یا خیر. همانطور که انتظار میرفت، این تاخیر اتفاق افتاد تا نشان دهد نگرانیها بی مورد نبوده است. WB Games اخیراً در توییتر خود تاریخ انتشار بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز خود را اعلام و آن را به اوایل سال آینده موکول کرده است.

Hogwarts Legacy اکنون قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ ( ۲۱ بهمن ) برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. هیچ دلیلی برای تأخیر ارائه نشده است، به جز اینکه تیم سازنده برای ارائه بهترین تجربه ممکن بازی به زمان بیشتری نیاز دارد. همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ وجود ندارد، اگرچه WB Games اعلام کرده که به زودی خبرهای تکمیلی را انتشار خواهد داد. با این حال، ما هنوز نمی‌دانیم که چه به سر این بازی آمده است و آیا این بازی مورد انتظار می‌تواند انتظارات هواداران دنیای هری پاتر را برآورده کند یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر