ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic امسال منتشر نمی‌شود

در ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ , 11:03:07
ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

استودیو سوئدی Embracer Group اخیرا اعلام کرد که یکی از پروژه‌های AAA آن‌ها، اکنون به دست استودیوی دیگری توسعه خواهد یافت. با توجه به گزارش‌های قبلی اینطور می‌شود حدس زد که این پروژه، بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic باشد. با اینکه شرکت هولدینگ رسانه‌ای اعلام کرد که «هیچ تاخیری به وجود نخواهد آمد»، اما شانس بازسازی این بازی به‌زودی وجود ندارد.

در توئیتر، جیسون شرایر (خبرنگار و نویسنده صنعت بازی) از وب‌سایت خبری بلومبرگ (Bloomberg) در پاسخ به استوری‌ وب سایت (PC Gamer) مبنی بر احتمال عرضه این بازی در سال ۲۰۲۲ نوشت «The Knights of the Old Republic قطعا امسال عرضه نخواهد شد». هنگامی که کاربر دیگری از احتمال این بازی برای سال ۲۰۲۴ نوشت، شرایر در پاسخ به این کاربر نوشت «حتی برای سال ۲۰۲۴ نیز این آرزویی است، مگر اینکه هدف و وسعت پروژه را کوچک‌تر کنند».

نسخه بازسازی شده بازی Star Wars: Knights of the Old Republic برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی معرفی شد. ظاهرا روند ساخت این بازی درگیر یک (vertical slice) شده است به این معنی که بازی تاخیر داخلی خورده است. منابع در استودیو احساس کردند که استودیو Saber Interactive، که تا کنون به عنوان تیم پشتیبانی در روند ساخت این بازی عمل ‌می‌کرد، اکنون باید توسعه این بازی را به عهده بگیرد. اما این خبر همچنان تایید نشده است. همان منابع اعلام کردند که عرضه بازی در سال ۲۰۲۵، زمان واقع‌گرایانه‌تری خواهد بود و احتمال اینکه بازی زود‌تر آماده انتشار شود بسیار پایین است. بنابراین همچنان برای جزییات بیش‌تر راجب این بازی باید منتظر بمانیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر