سونی استودیو Savage Game را خریداری کرد

در ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ , 19:27:26
savage studio

سونی در ادامه روند خرید استودیوهای بازی‌سازی خود این بار به سراغ استودیو Savage Game رفته است تا به شکل جدی وارد بازار بازی‌های موبایل شود.

سونی در چند سال گذشته تعدادی استودیو را برای گسترش بخش بازی‌های کنسولی خود خرید، جدا از خرید این استودیوها سونی برخی از خریدها را با ایده گسترش در زمینه‌های دیگر انجام داده است. به عنوان مثال، نرم‌افزار Nixxes با هدف پورت بیشتر بازی‌های سونی روی رایانه‌های شخصی خریداری شد و حال سونی با خرید استودیو Savage Game برای گسترش بازی‌های موبایل اقدام کرده است.

استودیو Savage Game در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد و به گفته سونی تیم بسیار با استعداد و خلاقی هستند. حال باید دید سونی چه برنامه طولانی مدتی برای بازی‌های موبایل دارد. این استودیو آلمانی توسط مایکل کاتکف (Michail Katkoff)، نجیم آجیر (Nadjim Adjir) و مایکل مک‌مانوس (Michael McManus) تاسیس شده است.

مایکل کاتکف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران استودیو در رابطه پیوستن آنها به خانواده پلی‌ استیشن می‌گوید: ما این قرارداد را انجام دادیم زیرا معتقدیم پلی‌ استیشن به دیدگاه ما در مورد اینکه چگونه می‌توانیم بهترین عملکرد و موفقیت را داشته باشیم، احترام می‌گذارد، ما از ریسک کردن نمی‌ترسیم و قصد داریم تا به سونی در راه گسترش آی پی‌های معروفش کمک کنیم. استودیوی بازیسازی Savage در حال حاضر روی اولین عنوان خود برای پلی استیشن کار می‌کند. این بازی عنوانی اکشن‌محور و آنلاین است. گفته شده در آینده جزئیات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن نیز در رابطه با خرید استودیو Savage Game می‌گوید: همانطور که قبلا با برنامه‌های خود برای آوردن بازی‌های انحصاری سونی روی رایانه‌های شخصی شما گیمرها خوشحال کردیم، حال قصد داریم تا بیشتر روی بازار موبایل‌ها تمرکز کنیم. لازم به ذکر است که به هیچ وجه این موضوع تعهد ما را به جامعه پلی‌استیشن کاهش نمی‌دهد و از اشتیاق ما برای ساخت تجربه‌های شگفت‌انگیز تک‌نفره و داستان محور، نمی‌کاهد.

نظر شما در مورد این خرید چیست؟ آیا سونی در دنیای بازی‌های موبایلی موفق ظاهر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر