فیل اسپنسر: بازی‌های Activision Blizzard به گیم پس خواهند آمد

در ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ , 08:12:27
call of duty

فیل اسپنسر (رئیس ایکس باکس) در مصاحبه‌ای جدید، در مورد اهداف مایکروسافت برای بازی‌های Activision Blizzard پس از خرید دائم شرکت صحبت کرد. او عنوان کرد که مهمترین برنامه‌اش تقویت ارزش Xbox Game Pass با افزودن عناوین Activision Blizzard از جمله Call of Duty، Overwatch و Diablo است.

اسپنسر در مورد گسترش انتخاب بازیکن از طریق Game Pass با ارائه عناوین متنوع با هزینه اشتراک مقرون به صرفه صحبت رد که برای بازیکنان بسیار جذاب می‌تواند باشد. او امیدوار است که با بازی‌های Activision Blizzard این سرویس را برای مشترکین موجود و بالقوه جذاب‌تر کند.

اسپنسر در ادامه افزود: ما قصد داریم لیست بازی‌های محبوب Activision Blizzard – از جمله Overwatch، Diablo و Call of Duty – را روی سرویس Game Pass در دسترس عموم قرار دهیم و انجمن‌ این بازی‌ها را توسعه دهیم، ما امیدواریم به رشد Game Pass در آینده ادامه دهیم و دسترسی این بازی‌ها را روی تلفن‌های همراه آسانتر از قبل کنیم.
اسپنسر همچنین قول داد که قصد ندارد فرنچایزهای محبوب Activision Blizzard را به صورت انحصاری منتشر کند و به عنوان مثال از بازی Minecraft یاد کرد. علاوه بر این، این شرکت امیدوار است که مجموعه اکتیویژن را به پلتفرم‌های موبایل آورد و آنها را برای پخش در دستگاه‌های دیگر از طریق استریم ابری در دسترس قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت در تابستان سال ۲۰۲۳ تکمیل شود. پس از آن، قابل حدس است که عناوین Activision Blizzard را در Game Pass ببینیم. لازم به ذکر است که بازی Overwatch 2 به صورت رایگان در تاریخ ۴ اکتبر، Diablo IV سال آینده و Call of Duty: Modern Warfare II در ماه اکتبر منتشر می‌شود و چه چیزی جذاب تر از این که این بازی‌های مورد انتظار را روز عرضه روی سرویس گیم پس بازی کنیم!

نظر شما در مورد بازی‌های اکتیویژن بیلیزاد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر