کمپانی Valve بازی‌های زیادی در دست ساخت دارد

در ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ , 09:18:44
Valve

کمپانی Valve خالق بازی‌هایی مانند Half-Life و Portal طی یک دهه گذشته، هیچ بازی را منتشر نکرده که این موضوع طرفداران زیادی را ناامید کرده است. سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم که این شرکت پس از یک وقفه طولانی، بازی باورنکردنی Half-Life: Alyx را فقط برای وی آر رایانه‌های شخصی منتشر کرد که با استقبال فراوانی روبرو شد. حال این کمپانی با ساخت کنسول Steam Deck در نظر دارد بازی‌های جدید و جذابی را عرضه کند تا در بازار بازی‌های ویدویی عقب نیفتد.

کومر طراح کمپانی در مصاحبه‌ای جدید عنوان کرد که: بازی‌های زیادی را در دست توسعه داریم و به انتشار این بازی‌ها ادامه خواهیم داد. توسعه بازی برای Valve بسیار مهم است. من اعداد دقیق را نمی‌دانم، اما درصد کارمندانی که در توسعه بازی نقش دارند بالاست و افراد زیادی درگیر هستند. جالب اینجاست که اگرچه کومر جزئیاتی در مورد پروژه‌های در حال توسعه ارائه نکرد، اما گفت که Valve هنوز برنامه‌های بیشتری برای دنیای Half-Life بعد از Alyx دارد. او گفت:  ما آن دنیا را دوست داریم و قصد داریم به کاوش در جهان بازی Half-Life ادامه دهیم. او در ادامه تاکید کرد که عنوان VR نشان دهنده بازگشت کمپانی Valve به Half-Life است، نه پایان آن.

کومر همچنین در ادامه از توسعه بازی جدیدی از سری Portal گفت و عنوان کرد که دنیای این بازی بیش از اینها لایق توسعه و گسترش است. پورتال و هلف لایف از بهترین‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی هستند. اطلاعات قبلی ادعا می‌کرد که Half-Life 3 در دست توسعه نخواهد بود، با این حال به نظر می‌رسد که Valve به فکر ساخت ادامه‌ای برای این مجموعه ماندگار است. در مورد Half-Life: Alyx، گزارش‌ها حاکی از این است که نسخه پلی‌استیشن VR2 این بازی شوتر اول شخص در حال توسعه است.

نظر شما در مورد بازی‌های آینده کمپانی Valve چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر